Witaj!

Znajdujesz się na najstarszej szabloniarni w blogosferze. Wszystko, co tutaj publikujemy jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby przed pobraniem zapoznać się z regulaminem. Jeśli potrzebujesz szablonu możesz przejrzeć naszą galerię, a jeżeli nie znajdziesz odpowiedniego możesz zamówić lub złożyć propozycję. Miłego przeglądania.

Zadaj nam pytanie!

18 września 2014

[1388-1389] I'm Hunted By Your Words

 * Rukia * 18 września 2014 *19. 40* muzyka *
Dobry wieczór! Jestem nową stażystką na szablonownicy. Niektórzy mogą znać mój nick z innej szablonarni. Ktoś może pamięta jeszcze Amber? Tak to ja. Więc witam ponownie. Powiem tylko, że nie wiele się u mnie zmieniło. Mam dzisiaj dla was jedynie dwa szablony. Zarezerwowałam sobie notkę na najgorszy dzień w tygodniu. Niedawno wróciłam z stażu i mam jeszcze stertę lekcji do odrobienia (klasyczny uczeń; kończenie wypracowania na ostatnią chwilę). No ale wolałam teraz uporać się z tym bo dodałabym czasami notkę o północy. Nie będę więcej się rozgadywać. Zostawię tylko link do swojego tumblera, gdyby ktoś miał jakieś pytania. 

Wolne

pobierz
Ktoś proponował szablon z tą panią.

pobierz

Przyjmę dwa zamówienia. Chętnie zrobię szablon z Azjatami lub anime.
Do zobaczenia!

Przyjęłam zamówienie dla Edyta Misiak

8 komentarzy:

  1. Ojej :o Jakie śliczne prace :o
    Witamy z powrotem! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło, że ktoś wrócił :) Piękne szablony, mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju w końcu się doczekałam powrotu Amber!! Witamy kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Cię Rukio ;] Na pewno chcę zamówić u Ciebie szablon. Nie wiem czy Ci się on spodoba, ale po prostu zależy Mi abyś go wykonała. Jest on z postaciami z dwóch anime. Z Vampire Knight i Diabolik Lovers, jeśli coś Ci to mówi to może będzie to dla Ciebie ułatwienie.
    Więc tak:
    Szabloniarka : Rukia
    Hasło: Spring Rain
    Button: Już jest ;)
    Adres bloga: http://akademiavsdom.blogspot.com/
    Wygląd: Bardzo zależy mi na tych dwóch zdjęciach :
    http://hdb.himeutsugi.org/images/a/a4/Nothingsayslovelikestrangulation.png
    http://fc06.deviantart.net/fs44/i/2009/094/4/b/Kaname_and_Yuuki_by_Anj3lina.jpg
    z czego te napisy w drugim nie będą potrzebne.
    Chciałabym aby blog był czarny, szary, może coś z czerwienią. Jak będzie wygodniej. Przydałby się jakiś fajny CSS ;) Jakieś schody zegar itp. Tak w mrocznej atmosferze.
    W sumie nie znam się na szablonach więc resztę pozostawiam Tobie. Blog czeka na pierwszą notkę, bo zależy mi na tym aby zacząć go pisać z szablonem ;]Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam! ^^ Chciałabym zamówić u Ciebie szablon, jeśli jest taka możliwość ♥ Nie jest on jednak ani z Anime, ani z Azjatami :/ Chciałabym, aby był z Liam'em Payn'em, i Lauren Cimorelli.
    Szabloniarka : Rukia.
    Hasło : Spring Rain *-* (jakoś tak ta nazwa strasznie mi się spodobała :D )
    Button : Gdy tylko dodam komentarz, pojawi się! ^^
    Blog (jego adres) : http://let-on-liam-payne-fan-fiction.blogspot.com/
    Wygląd : Pozostawiam już to tobie. Chciałabym, aby był jakiś jasny kolor, lub fioletowy (?) złoty (?).
    Nie mam pojęcia.
    Więc...jeśli się zgodzisz, to czekam. Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajjj, tak sobie pomyślałam, że jednak jeśli byś wolała, to możesz zrobić szablon w kolorach ;] Nie musi być ponuro ;] I zdjęcia z tych dwóch anime jeśli chcesz też mogą być inne, byle by była Yuuki (VK) i Yui (DL). Pozdrawiam ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. A dziękuje bardzo i pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Co to za pani na pierwszym szablonie?

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon stworzyła Anusia. Credits: design-seeds, graphical-thoughts, css-tricks.