Witaj!

Znajdujesz się na najstarszej szabloniarni w blogosferze. Wszystko, co tutaj publikujemy jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby przed pobraniem zapoznać się z regulaminem. Jeśli potrzebujesz szablonu możesz przejrzeć naszą galerię, a jeżeli nie znajdziesz odpowiedniego możesz zamówić lub złożyć propozycję. Miłego przeglądania.

Zadaj nam pytanie!

16 września 2014

[1386-1387] Sugar free

* Uszati * 16 września 2014 r. * 15:20 * muzyka *

Strasznie dawno nie robiłam szablonów... miałam jakąś dwumiesięczną przerwę i jakoś dalej nie czuję potrzeby, by ich robić, ale, że mi się nudziło, a ręka bolała, więc nie mogłam pisać, zrobiłam te dwa. Nie są jakieś rewelacyjne, ale cóż... Miałam jeszcze dorobić z Hunhanem, ale taki pojawi się w kolejnej notce. 

Gdy będziecie dodawać strony przy każdym szablonie, zamiast tego gadżetu dodajcie Java/HTML i wklejając, podstawiajcie: <a href="LINK" class="navi">NAZWA LINKU</a>
Napisałam na szablonach, ale tu powtórzę. W prawych kolumnach dodajecie tylko HTML/JAVA. W lewej co już będziecie chcieli. 


szablony wolne



Edit: przyjmę zamówienie Baekhyunoo

13 komentarzy:

  1. Nie są rewelacyjne?! Co ty gadasz! Są cudne <3 Strasznie podoba mi się ten z Laną... Układ i kolorystyka, wręcz idealna. Jedyne co nie podoba mi się w szablonie z Taylor to kolorystyka, gdyż wole trochę jaśniejsze barwy, ale reszta cudna <3 ;)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa szablony z dwoma cudownymi piosenkarkami. Żyć nie umierać! <3
    Oczywiście efekty twojej nudy bardzo mi się podobają. :D
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super szablon z Laną, bardzo mi się podoba. 2 też ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe układy, a o nagłówkach nie wspomnę :) Są śliczne, nawet jak Ci się nie chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wierzę :D Właśnie wpadłam w poszukiwaniu hunhanowego szablonu i widzę Twoją notkę i mówię: ojacie będzie hunhan jak nic! A tu dupcia ;_; smuteczek... Nie ma to jak peszek :< Może się skuszę, żeby coś zamówić (hunhanowe love of kors xD) Może przyjmiesz, może nie, ale przynajmniej spróbuję :D
    Szabloniarka: Uszati (czyt. Miszcz hunhanowskich fanfików xD)
    Hasło: spring rain
    Szablon: układ zamknięty, kolorystyka czarno-biała, menu dwupoziomowe, szerokość postu najlepiej coś około 1020 px, hm hm... może sidebar jak będzie pasować po lewej stronie (i na tym to menu i widżety), czcionka Arial lub Times, a tytuł posta może inna, fajnie byłoby gdyby była ta sama co na nagłówku, napis na nagłówku: Serca nie zwiedziesz, tylko siebie oszukasz.
    Zdjęcia: http://cfile10.uf.tistory.com/image/22320B3B53FB457C09F12A
    http://cfile4.uf.tistory.com/image/24347F3B53FB457D0464C9
    Jeśli masz jakieś lepsze zdjęcia to wal śmiało, bo szczerze powiedziawszy nie umiem szukać xD
    Adres: hun-han-couple.blogspot.com
    Zaraz dodaję link na bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Szabloniarka : Royalrockin
    Hasło: spring rain
    Button: Już jest
    Adres: http://to-co-chowa-serce.blogspot.com/
    Wygląd: Chciałabym, aby na pierwszym planie pojawiła się Zendaya Coleman, a po jej prawej stronie Tom Felton, najlepiej to zdjęcie :
    http://pl.harrypotter.wikia.com/wiki/Plik:Draco_Malfoy_hp6pr0003_5B1_5D.jpeg
    a w tle znak beauxbatons
    Chciałabym, aby szablon był utrzymany w spokojnych kolorach, nie za ciemny,
    i jeśli mogłabyś to dodaj tam cytat:
    ,,Lie destroys everything''
    W pozostałych rzeczach zdam się na ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. http://funkyimg.com/i/KwqC.png POBRAŁAM :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba są boooskie ! Drugi bardziej mi się podoba ale pierwszy też cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje szablony! Twój styl. Dosłownie każdy szablon, którego Ty jesteś autorką mi się podoba x d

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon stworzyła Anusia. Credits: design-seeds, graphical-thoughts, css-tricks.