Witaj!

Znajdujesz się na najstarszej szabloniarni w blogosferze. Wszystko, co tutaj publikujemy jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby przed pobraniem zapoznać się z regulaminem. Jeśli potrzebujesz szablonu możesz przejrzeć naszą galerię, a jeżeli nie znajdziesz odpowiedniego możesz zamówić lub złożyć propozycję. Miłego przeglądania.

Zadaj nam pytanie!

7 października 2012

[420-423] Miał się nam nie kurczyć świat.

*Beilsa* 07.10.12 * 19.23 * muzyka *
Witam wszystkich. Okej częstotliwość moich notek powala. Ostatnio nie mam czasu na nic, kuje jak nigdy, a się czuję jeszcze głupsza niż byłam wcześniej. Życie jest piękne po prostu. W dodatku jesień wprowadziła mnie w tak melancholijny nastrój że aż sama siebie nie poznaje. Koniec tego mojego ględzenia przechodzę do szablonów.

Zamówienie dla Coraline
Cały:1131px  Lewy:330px  Prawy: 260px
Arkusz Css:.header { height:577px;}
Czcionki: #8b756a
Tło zewnętrzne : #8b6049
Justin Bieber to na pewno nie moja tematyka. Powiem szczerze nieźle się namęczyłam a uzyskałam jedynie znośny efekt. Ale mam nadzieje że ci się spodoba. 

 Szablony wolne
 
Cały:1131px  Lewy:260px Prawy:280px
Arkusz Css: .header { height:577px;}
Czcionki: #4e1c06
Tło zewnętrzne: #674333
Taki jesienny. Ogólnie to nie jestem z niego do końca zadowolona, coś mi nie pasuje. Trochę mi za pusto w lewym górnym rogu. W pierwotnej wersji na samej górze był jeszcze pasek na menu ale z niego zrezygnowałam bo trzeba trochę się pobawić ze wstawieniem tam tekstu. 

 
Cały:1131px  Lewy:320px Prawy:210px
Arkusz Css: .header { height:627px;}
Czcionki : #cccccc
Tło zewnętrzne: #e5e2dd
Taaki tam mój mały  powód do dumy ;) Naprawdę prześliczna jest ta sesja Keiry.

Co do zamówień to jedno. A teraz wracam do zakuwania historii;/

PRZYJMĘ ZAMÓWIENIE DLA LESZCZYNY

19 komentarzy:

  1. Jesienny liść.
    Dzień dobry, chciałabym zamówić u Ciebie szablon, Beilso, skoro trafiłam na moment, gdy przyjmujesz jedno zamówienie. Więcej szczegółów zaraz podam, na razie zaklepuję sobie miejsce ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powtórzę jeszcze raz hasło, żeby nie było : jesienny liść.
      Chciałabym zamówić szablon na bloga www.pola-kamienne.blogspot.com. Kolorystyka dowolna, byle nie nic optymistycznego; żadne róże, zółcie, pomarańcze i tym podobne. Szablon miałby zawierać modelkę Barbarę Palvin. Najlepiej prawokolumnowy. Napis główny na nagłówku "Mistrzowie Mordowania", napis poboczny "Człowiek to tylko suma oddechów".
      Mam nadzieję, że wykonasz moje zamówienie.
      Z góry dziękuję,
      Leszczyna [pola-kamienne]

      Usuń
  2. A ja chciałam się spytać tylko Nefrateve: Jak Ci idzie z moim szablonem? Wcale nie musisz szukać tej dziewczyny. Wcale nie musi być na szablonie, ale może być, jeśli masz jakąś wizję. Napisałam tak dla pewności, bo nie byłam przekonana, czy przeczytałaś odpowiedź na pytanie na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam, przeczytałam, nie martw się :) Na razie jednak nie zaczęłam Twojego zamówienia, za co przepraszam, ale mam wolnego czasu tyle co nic. Postaram się pod koniec tygodnia coś sklecić i zrobić ten szablon, ale niczego nie obiecuję. Mam tylko nadzieję, że nad to się nie niecierpliwisz :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten szablon z Seleną i Justinem jest nieziemski! Kolorystyka, taka delikatność się na nim ukazała. Naprawdę śliczny, jak zresztą reszta Twoich prac. Jestem wielką fanką sesji Kiery. Cieszę się, że jakąś z nich wykorzystałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, naprawdę mi miło ;p A co do Keiry to musiałam coś z nią zrobić, mam ostatnio taką fazę na romanse historyczne że nie mogłam odpuścić jakiegoś szablonu z nią związanego :)

      Usuń
  5. jesienny liść
    Witam, chciałabym zamówić szablon u Beilsy. Button już dodałam. Widnieje na głównej stronie bloga.
    Więc zacznę od tego, iż szablon ma być potter'owski. Mają się znaleźć Hermiona oraz Harry bo to o nich piszę opowiadanie. W tle może być płonący Hogwart. Do tego od siebie możesz dodać książki, pióro z atramentem, godło Gryffindoru wedle twojego uznania. Ogólnie prosiłabym by szablon był utrzymany w mrocznych kolorach. Podam kilka zdjęć, które mogłabyś wykorzystać:
    http://www.harrypotterspage.com/images/photogallery/displayimage.php?album=176&pid=12867#top_display_media
    http://www.harrypotterspage.com/images/photogallery/displayimage.php?album=176&pid=12897#top_display_media
    http://www.harrypotterspage.com/images/photogallery/displayimage.php?album=176&pid=12896#top_display_media
    http://www.harrypotterspage.com/images/photogallery/displayimage.php?album=176&pid=12978#top_display_media
    http://www.harrypotterspage.com/images/photogallery/displayimage.php?album=176&pid=13347#top_display_media
    http://www.emmamedia.net/displayimage.php?album=630&pid=28500#top_display_media
    http://harryhermionelovey.tumblr.com/image/11259713937
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_lstwuyHdXr1qjcyb2o1_400.jpg
    http://harryhermionelovey.tumblr.com/image/6677253111
    To wszystko. Mam nadzieję, że wykonasz moje zamówienie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i szablon ma być na destiny-of-hearts.blogspot.com. Myślę, że już nic nie zapomniałam.

      Usuń
  6. Też w tym roku kuję bardziej niż w poprzednich latach, a oceny mam gorsze, grrr.-,-
    Co do szablonów: pierwszy jest prześwietny, chociaż nie przepadam za tą parą. Życzę weny ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, szczerze to ja tez nie przepadam za ta parą ale raz postanowiłam się przełamać.
      A ta nauka to największe zło świata . A im więcej mam do nauki tym mniej się uczę.

      Usuń
  7. Jesienny liść.
    Kolorystyka: morelowo – czarno (lub szaro ;>), ogólnie raczej delikatnie. Napis na nagłówku „Kids believe in love. I am not kid.”

    http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/387267_260799167311225_1315085403_n.jpg

    http://2.bp.blogspot.com/-l0E68ruh9Z8/T8ZiIIH9ffI/AAAAAAAACJ8/2XzcBvMTTBo/s1600/tumblr_m3ovmiVRWh1qd3a89o1_1280.jpg - zdjęcia, które chciałabym, żeby się znalazły w nagłówku. Ewentualnie pana możesz zmienić, jeśli znajdziesz przystojnego blondyna, wyglądającego na starszego niż 18 lat ;D
    W tle mile widziana Warszawa nocą, jakieś zdjęcia róży czy też czarno – białe kartki z kalendarza.

    Dodanie czegoś od siebie, droga Szabloniarko – baaaaaaaaaaaaaardzo mile widziane! ; )

    Pozdrawiam, Soul Dreamer z bloga http://bkk-szukajac-szczescia.blogspot.com ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesienny liść.
    Chciałabym złożyć zamówienie na szablon u Beilsy na bloga http://krag-mroku.blogspot.com/ . Chciałabym abyś wykorzystała jakąś z sesji Karen Gillan, wybór odpowiedniego zdjęcia pozostawiam Tobie. W tle może znajdować się ogień lub las i napis: "Because of my destiny...". Kolory mogą być trochę stonowane, żeby panowała dość tajemnicza atmosfera, układ zaś niech będzie dostosowany do górnych linków.
    Życzę przyjemnej pracy i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ohh nie nazwałabym tego znośnym efektem, bo szablon wyszedł naprawdę niesamowicie, dziękuję ślicznie jest znakomity, świetna robota ;* Coraline.

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro w poprzedniej notce było EDIT i autorka tejże notki napisała, że zrobi szablon (tu wymieniła nick), a ja złożyłam w tamtej zmówienie, to oznacza, że mnie nie wybrała i moje zamówienie jest nie ważne? Pytam, bo nie wiem, czy zamawiać na innej szblonerii czy czekać tutaj. Przepraszam za niekumatość, ale nie rozumiem do końca filozofii tego EDIT.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Anusia pisała że wykona jedno zamówienie i właśnie w EDIT napisała które, aby pozostałe zamawiające nie musiały czekać wieki na szablon który nie zostanie wykonany. Więc jak w Edicie nie znajduje się twój nick to jest to równoznaczne z tym że twoje zamówienie nie zostanie wykonane.

      Usuń
  12. Jesienny liść

    Kolorystyka: raczej jasne kolory, pastelowe.
    Zdjęcia, które chciałbym, żeby znalazły się w nagłówku:

    http://1.bp.blogspot.com/-1RMIQKuP3Tw/T_muuT-TtPI/AAAAAAAAASc/Sd5l-lgOddY/s1600/ana+mulvoy+ten+4.jpg

    http://img004.lazygirls.info/people/ana_mulvoy_ten/ana_mulvoy_ten_ben_horton_photoshoot_in_malibu_2012_dv5X3NM.sized.jpg

    Zamówienie dla ... Beilsa, na bloga http://my-history-of-anubis.blogspot.com/

    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon stworzyła Anusia. Credits: design-seeds, graphical-thoughts, css-tricks.