Witaj!

Znajdujesz się na najstarszej szabloniarni w blogosferze. Wszystko, co tutaj publikujemy jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby przed pobraniem zapoznać się z regulaminem. Jeśli potrzebujesz szablonu możesz przejrzeć naszą galerię, a jeżeli nie znajdziesz odpowiedniego możesz zamówić lub złożyć propozycję. Miłego przeglądania.

Zadaj nam pytanie!

5 października 2012

[418-420] Jar of hearts

* Anusia * 05.10.2012 * 14:50 * muzyka *
Witam wszystkich po dość długiej przerwie :) Studia zżerają mi większość wolnego czasu, szczerze powiedziawszy praktycznie go nie mam. Wykłady mam do późna i gdy przyjeżdżam do domu nie mam czasu na nic. Dzisiaj skończyłam wcześniej więc postanowiłam opublikować notkę z szablonami, które zrobiłam jeszcze we wrześniu. Zapowiadałam, że będzie to notka z serialami, ale po prostu nie dałam rady, najpierw nie miałam Photoshopa, a potem studia. 

Nagłówek, tło wewnętrzne
Cały: 1150, lewy: 220, prawy: 320
 CSS: .header {height: 480px}
Tło zewnętrzne #a3a3a3
Czcionki: #d0cdcd
Spodobało mi się to zdjęcie więc musiałam coś z nim zrobić, efekt oceńcie sami. 

Nagłówek, tło wewnętrzne
Cały: 1050, lewy: 210, prawy: 290
 CSS: .header {height: 590px}
Tło zewnętrzne #b29584
Czcionki: #d0bbad
To jest jedyny serialowy szablon, jak pewnie każdy wie to Glee. Na początku nie lubiłam tego serialu, ale  gdy zaczęłam oglądać 4 sezon to się zmieniło. Ten szablon robiłam jeszcze przed rozpoczęciem 4 sezonu bo teraz zrobiłabym go z Rachel i Bordy'm.

Przeźroczysty obrazek do prawej kolumny.
Cały: 1150, lewy: 220, prawy: 340
 CSS: .header {height: 470px}
Tło zewnętrzne #d5af84
Czcionki: #a87669
Ten szablon miał być z kimś innym, ale jak znalazłam zdjęcie tej dziewczynki,  to po prostu musiałam je umieścić na tym szablonie.

Co do zamówień to wykonam najwyżej jedno, ale trzeba się liczyć z dłuższym czasem oczekiwania. 

EDIT:
Wykonam zamówienie dla Scarlett.

23 komentarze:

  1. jesienny liść.
    Chciałabym zamówić szablon z Shay Mitchell w roli głównej. W tle mogą być jakieś akcenty powiązane z Hiszpańską Reprezentacją w Piłce Nożnej. Kolorystyka taka żeby nie była ani za ciemna ani za jasna, i byle nie różowa ;) Blog, który dopiero ruszy: http://las-maravillas-del-futuro.blogspot.com/ Kontakt ze mną: GG: 2744736. Czekam na informacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hasło; jesienny liść
    autorka: Venezuel

    Chciałabym dwukolumnowy szablon z
    czego kolumna na notkę powinna być szeroka, bo dodaję wiele zdjęć o

    sporym formacie. Kolor szablonu, najlepiej ciemny, ale MOŻE mieć wstawki koloru
    miętowego. Byłoby super gdyby na nagłówku był napis ( jakąś ciekawą czcionką )
    "Until we bleed". To tyle... więcej nie oczekuję ;) Mój adres bloga to bitherphobia.blogspot.com
    GG: 8403941 a e-mail : natex@onet.eu Pozdrawiam i z góry dziękuję. Jeśli to możliwe proszę o odzew.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym zamówić szablon. Nie wiem, czy ktoś się tego podejmie, ale jeżeli tak, to proszę napisać w odpowiedzi w komentarzu. Nie chcę nikomu narzucać tematyki, więc jeżeli żadna z Was, Szablonarek, nie wyrazi chęci, trudno.

    jesienny liść
    insolitum.blogspot.com

    Nie mam szczególnej wizji, dotyczącej układu i tych innych pojęć na których się nie znam. Jedyne informacje, jakie są istotne to te, że chciałabym, by grafika była w kolorach ziemi. Tło wolałabym zielone, tak bym mogła pisać ciemniejszą czcionka na jaśniejszym tle. Moja wizja nagłówka, to sztylet na pierwszym planie(najlepiej ozdobny, na pewno nie byle jaki) wbity w ziemię, a na horyzoncie widniejąca planeta. Tak jak na tym obrazku: http://www.voila.pl/290/rufx8/index.php?get=1&f=1
    To opowiadanie fantasy i akcja dzieje się na innej planecie, więc bardzo by mi zależało na jakimś kosmicznym akcencie. Chciałabym by na nagłówku był napis "Strażnicy Kosmosu" - tytuł bloga.
    Bardzo Was proszę, nie róbcie mi szablonu takiego "półprzezroczystego", w którym jest napchane dużo elementów i jakiś zamazywań czy czego tam. PROSZĘ o intensywne kolory i wyraźne kontury. Niech szablon nie będzie jakiś wymyślny, ważne by miał kosmiczny klimat i kolory ziemi (zielenie, brązy, beże).

    Dziękuję ślicznie Szablonarce, która się tego podejmie. Jeśli właśnie zlitowałaś się nade mną, czuję do Ciebie wdzięczność. Namaste!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mój link do obrazka nie działa, więc proszę, oto nowy: http://www.tapeta-plaza-fantasy-planety.na-pulpit.com/zdjecia/plaza-fantasy-planety.jpeg

      Co prawda nikt nie odpowiedział na komentarz, ale nadal mam nadzieję, że szablon mi zrobicie. Tworzycie je bardzo ładne. W tym poście najbardziej podoba mi się ostatni.

      Usuń
    2. Przepraszam, że niepokoję, ale chciałabym się dowiedzieć, czy ktoś mi zrobi szablon. Szukam jakiejś szablonerii i jeżeli wy nie wyrażacie takiej chęci, zgłoszę się gdzieś indziej. Na prawdę zależy mi na tej grafice i nie widzę powodu dla którego miałybyście mnie ignorować lub zwlekać z odpisaniem na komentarz. Czyżbym pominęła jakiś punt regulaminu? Moja przyjaciółka poleciła mi Was, na jej komentarz był odzew, więc na prawdę nie wiem dlaczego jestem pominięta. Uprzejmie proszę o odpowiedź czy mam iść szukać gdzie indziej, czy grzecznie czekać na szablon.

      Usuń
    3. Nie zostałaś zignorowana, po prostu mamy mnóstwo komentarzy i nie zawsze udaje mi się wszystkie nowe wychwycić. My mamy swoje życie i nie siedzimy cały dzień sprawdzając czy ktoś dopisał komentarz, jesteśmy ludźmi dlatego zdarza się nam coś przeoczyć. Przepraszam, ale po prostu wkurza mnie to, że ktoś ma mnie za osobę, która olewa zamawiających bo tak w cale nie jest. A w regulaminie jest wyraźnie napisane, że o tym jakie zamówienie wykonamy piszemy w tzw. "edit" notki.

      Usuń
    4. Może jest napisane, ale nie wiedziałam o co chodziło w tym całym Waszym EDIT. Sugerowałam się tym, że pod zgłoszeniem mojej przyjaciółki ktoś z Waszej ekipy jej odpisał i myślałam, że tutaj też tak będzie. I wcale nie uważam, że siedzisz całe dnie przed komputerem, koczując na komentarze, ale zauważyłam, że odpisałaś na jakiś inny, pod spodem. Dało mi jednocześnie do zrozumienia, że odwiedziłaś Szablonownice i komentarze przeczytałaś. No nic, dobrze, że się wyjaśniło, bo już sama nie wiedziałam co o tym myśleć. :) Pozdrawiam.

      Usuń
    5. Wiele szabloniarni ma taki edit bo to jest dla nas wygodne, wcześniej było coś takiego stosowane więc można było zobaczyć na inne notki. W regulaminie jest dokładnie wytłumaczone o co chodzi z edit więc należy dokładnie czytać. A z takim odpisaniem to wszystko zależy od sytuacji, my nie mamy obowiązku pisać pod każdym zamówieniem, Twoje przyjmuję, a Twoje odrzucam. Odpisałam na innym ale to był komentarz dodany dzień po Twoim, bo ja po dodaniu notki nie odwiedzałam szablonownicy, dopiero na następny dzień i dlatego przeoczyłam.

      Usuń
  4. Jesienny liść

    Chciałabym droga Anusiu, abyś wykonała szablon na bloga soldier-of-reading.blogspot.com
    Pewnie ukatrupisz mnie za taką małą ilość szczegółów, ale szkoła niestety pozbawia weny.
    Najważniejsze jest to aby szablon związany był z książkami. Jest to blog, na którym umieszczam recenzje przeczytanych książek, więc może dobrze by było umieścić na szablonie jakiś kałamarz z piórem. Może jakieś powyrywane, porozrzucane kartki. Co do kolorystyki to może coś jesiennego, ale w weselszych kolorach. Układ jest mi obojętny, zrób tak jak Ci będzie pasować. Jest jeszcze sprawa napisu, a mianowicie prosiłabym abyś na szablonie umieściła: "Książki są lustrem: widzisz w nich tylko to, co już masz w sobie" - Carlos Ruíz Zafón
    W razie potrzeby pisz na GG: 3032929
    Będę wdzięczna jeśli zgodzisz się wykonać moje zamówienie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisze z prośbą o stworzenie szablonu na mojego bloga.

    Chodzi mi o taki z Niallem i Louisem (One Direction). Mam taką wizję, że stoją oni po dwóch stornach, a w środku zdjęcie dziewczyny (brunetka, tak około 18 lat). Chodzi o to, że ona nie wie kogo wybrać, ma wielki dylemat. A oni jej tego nie ułatwiają. Co to kolorów to wydaje mi się, że stonowane odcienie (może brąz) chyba by pasowały.

    Jeśli stworzysz mi taki szablon byłabym bardzo wdzięczna :) xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. jesienny liśc

    To znów ja ... chciałabym złożyc zamówienie na szablon z brytyjskimi akcentami tj. flagi Wielkiej Brytanii, ulicami Londynu. Może byc to utrzymane w tonacji kremowej, róż, biel, ogólnie pastelowej. Chodzi o szablon do bloga 'London was pretty after morning... (http://pretty-after-morning.blogspot.com/). Kontakt - GG (28478549), lub mail (judith.hope@onet.pl). Byłabym niezwykle wdzieczna, gdyż udzielam sie do różnych szabloniarzy ale oni mają "w dupie" moją propozycje, wiec bardzo prosze ;c Jeżeli chciałabyś zrobic mi ten szablon, to prosze, napisz, żebym nie musiała obciążac tym innych szabloniarzy. Z góry dziekuje ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. jesienny liść

    Dobry! Chciałabym zamówić szablon na bloga http://mexico-school.blogspot.com.
    Nagłówek najlepiej w kolorach jak ten ostatni nagłówek ^^ Napis México Escuela Secundaria.
    Zdjęcia najlepiej z uczniami, autobusem, flagą meksyku, chciałabym żeby także podchodziło pod narodowe kolory Meksyku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne szablony. Najbardziej podoba mi się ten z Taylor Swift. Jest bardzo udany. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ty wykonasz te zamówienia, które złożyliśmy pod ostatnią twoją notką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod ostatnią notką nie podawałam limitu zamówień więc oznaczało to, że po prostu ich nie przyjmuję.

      Usuń
    2. Pod ostatnią notką ktoś w komentarzu pytał czy przyjmujesz zamówienia a Ty odpowiedziałaś - Miałam nie wykonywać pod tą notką, ale jeśli jakieś mi się spodoba to się za nie wezmę :)

      Szkoda że od razu nie dałaś jasno do zrozumienia że nie jesteś zainteresowana, nie czekałabym na Twój ewentualny edit, tylko szukała szczęścia gdzie indziej. No trudno, wycofuję moją prośbę. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Uff... Nefrateve, gratuluję przejścia stażu. Teraz mogę być spokojna i cierpliwie czekać na swój szablon.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szablony cudowne, najbardziej podoba mi się ten z Tay. A ta dziewczynka na ostatnim szablonie jest słodziaśna :) Widzę, że macie "nową" galerię, fajny pomysł stworzenia czegoś takiego, jest chyba łatwiej ją uzupełniać, bo wystarczą tylko odpowiednie etykiety. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Tak, musiałyśmy mieć jakąś galerię, a tamtej nie miał kto uzupełniać, szczególnie teraz w roku szkolnym więc pomyślałam, że to będzie najlepsze rozwiązanie.

      Usuń
  13. jessie i rachel. :D świetny ten szablon. ; )

    // MorCik

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon stworzyła Anusia. Credits: design-seeds, graphical-thoughts, css-tricks.