Witaj!

Znajdujesz się na najstarszej szabloniarni w blogosferze. Wszystko, co tutaj publikujemy jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby przed pobraniem zapoznać się z regulaminem. Jeśli potrzebujesz szablonu możesz przejrzeć naszą galerię, a jeżeli nie znajdziesz odpowiedniego możesz zamówić lub złożyć propozycję. Miłego przeglądania.

Zadaj nam pytanie!

2 stycznia 2016

[1563-1564] Teen Idle

* Uszati * 15:40 * 2.01.2016 r. *

Nie wiem, czy ktokolwiek jeszcze tu wchodzi... Wchodzicie? Żyjecie? Ja tak i mam się dobrze :) Trochę brak mi czasu, ale ostatnio trochę naszła mnie wena i powstały szablony. Mało, wiem, ale skoro już zrobiłam, to czemu miałabym ich nie dodać! Jeśli macie jakieś pytania, pytajcie




Zamówień nie przyjmuję. 

67 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje szablony <3
    Jasne, ze zagladamy ;)
    Odwalacie kawal naprawde zarabistej roboty.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. co moje piękne oczy widzą, mój ulubiony model na drugim szablonie!
    wielbię i stópki całuję, a już myślałem, że szablonownica umarła :D
    miej więcej czasu w nowym roku na takie szablony, plis!

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszym nagłówek jest prześwietny, natomiast w drugim bardzo podoba mi się css, który z pozoru jest prosty ale dodaje uroku pracy c:

    Wszystkiego co najlepsze w nowym roku dla całej ekipy :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ten pan z pierwszego sezonu to Marlon T?
    Przepiękny szablon <3333

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy jest nadal możliwość zamówienia szablonu? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w pierwszym szablonie bardzo podoba mi się kolorystyka, natomiast w drugim css, który jest taki lekki i delikatny *^* świetne prace~!
    PS jaka czcionka jest użyta w tytule posta w pierwszym szablonie?
    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej mam pytanie jest możliwość zamówienia szablonu? Weszłam na tą stronę przypadkiem i jestem pod wielkim wrażeniem! Śliczne! Sama chciałabym mieć tak pięknie zrobiony szablon.
    Jakby co to mój blog:
    alwaysmyway-harry-styles-fanfiction.blogspot.com
    A to e-mail:
    aprill.insane@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że można, ale należy zapoznać się z regulaminem, gdzie jest wyjaśniony proces zamawiania szablonów! :D

      Usuń
  9. Hej :) Jest opcja zamówienia szablonu u Anusi? Chciałabym szablon otwarty na którym będzie dominowała szarość, ale z akcentami ciemnego fioletu/różu. Chciałabym, żeby był z Harrym Stylesem i z Taissą Farmigą. Musi też się tam znajdować napis: Dangerous Angel
    Jeżeli miałabyś jakieś pytania to to mój e-mail: loskot.paulina@o2.pl
    Hasło: powiew wiosny
    Link do bloga:
    http://dangerousangelharrystylesfanfictionpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anusia nie przyjmuje zamówień! :D

      Usuń
  10. Cześć :) Jest możliwość zamówienia szablonu u Anusi ? Chciałambym żeby był to szablon otwarty na którym znajduje się kolor szary oraz czarny. Na tle stadionu (Camp Nou) znajdowały by się dwie postacie - Neymar i Niall Horan.
    Jeszcze prosiłam bym o napis : Piłka nożna nigdy nie zginie.
    Hasło: Powiew wiosny
    link :http://football-ponad-wszystko.blogspot.com/p/buttony.html
    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hej. Pytanie mam calkowicie nie na temat.
    Jak to robisz że w postach masz akapity?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witajcie! Byłabym bardzo szczęśliwa mogąc zamówić szablon u Caudire! :)
    Hasło: Powiew Wiosny
    Ma być mroczny, nie musi być czarno-biały, ale nie pogardziłabym również takim.
    Tematyka: Dramione (Tom Felton + Emma Watson) , chciałabym aby nie mieli na twarzy miłości, ale bardziej smutek, zadume, może wściekłość.Chciałabym, żeby na szablonie oprocz jakiegoś fotomontażu nie było już jakiś dodatkowych napisów itd. Blog nazywa się Adore, budowe ogólną pozostawiam autorowi szablonu ;p
    Adres bloga: dramioneadore.blogspot.com
    GG: Niestety nie mam, ale mój skype to magianka132, a mail anoliia.vera@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej Chciałbym prosić o szablon u October
    Hasło - powiew wiosny
    Ogólnie kolorem dominującym może być czarny lub ciemno szarym.
    Ogólnie chciałbym by na szablonie znajdowały się dwie postacie ( chłopak i dziewczyna) Ogólnie chłopak jest wampirem. Prosiłabym aby miał błon włosy.
    Emil do mnie - Shadow25862586@gmail.com
    Adres bloga - Przebudzona-w-cierpieniu.bloggspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej chciałbym zamówić szablon u Amber i Rosemond
    Hasło- powiew wiosny
    Ogółem chciałbym ,żeby szablon był przejrzysty w kolorach szarym, białym i może niebieskim. Postacie które chciałbym na szablonie to:Asap Rocky, Juston Bieber, Travis Scott, Kid In i Lil Durk. Ogólnie blog nie jest żadnym opowiadaniem ani fanfiction, będzie to blog osobisty dlatego prosiłbym o prosty przejrzysty szablon Emotikon smile
    email:milek9988@gmail.com
    adres bloga:http://hi-im-adrian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Chciałabym zamówić szablon u LUNY.
      Hasło:powiew wiosny
      Generalnie chciałabym, żeby blog był utrzymany w biało-szarej lub brązowej kolorystyce. Chciałabym żeby znalazło się tam pierwsze od góry zdjecie z zakładki bohaterowie (ta dziewczyna z koniem). Napis który ma tam widnieć to: "You gave me breath so I can live" (tak jak na moim obecnym szablonie).
      W razie problemów mozna pisać do mnie na gmaila: hapsia55@gmail.com
      Z góry dziękuję za pomoc :)

      Adres bloga to: you-give-me-breath.blogspot.com

      Usuń
  20. Witam. Chciałabym zamówić szablon u Anusi
    Hasło: powiew wiosenny
    Chciałabym utrzymać blog w odcieniach szarości, granatu czyli ogólnie ciemnej kolorystyce. Chciałabym,żeby znalazło się tam zdjęcie Holland Roden oraz Tyler Hoechlin-a jednak co do wyboru, chciałabym zostawić to szabloniarce,żeby zdjęcie było dobre jakościowo, ponieważ osobiście w ogóle się na tym nie znam. Napis jaki ma widnieć to "Be somebody, who make everybody be somebody"
    W razie jakichkolwiek problemów proszę napisać na mojego gmaila metagirl99@gmail.com

    Adres bloga to hope-wolf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej. Chciałabym zamówić szablon u October
    Hasło: Powiew wiosenny
    Adres mojego bloga bambinos-i-feel-your-love.blogspot.com

    Chciałabym by blog był w odcieniach szarości połączone z kolorem białym i może ciemny niebieski ale to juz zostawiam do twojej dyspozycji.Linki do zdjęć które mają być poniżej:

    Link do zdjęcia dziewczyny https://www.google.pl/search?q=bars+and+melody&espv=2&biw=1280&bih=685&site=webhp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj9z8OW4c_LAhVE0RQKHRwkCPQQ_AUIBigB#tbm=isch&q=dziewczyna+19+lat+%C5%82adna&imgdii=j-lsrFudwQl40M%3A%3Bj-lsrFudwQl40M%3A%3BqE0iI6JjVK19oM%3A&imgrc=j-lsrFudwQl40M%3A

    Linki do zdjęć chłopców:
    Leondre--> https://www.google.pl/search?q=bars+and+melody&espv=2&biw=1280&bih=685&site=webhp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj9z8OW4c_LAhVE0RQKHRwkCPQQ_AUIBigB#tbm=isch&q=bars+and+melody+leondre&imgrc=Ykb2W6ltlvCqgM%3A

    Charlie-->https://www.google.pl/search?q=bars+and+melody&espv=2&biw=1280&bih=685&site=webhp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj9z8OW4c_LAhVE0RQKHRwkCPQQ_AUIBigB#tbm=isch&q=charlie+lenehan&imgrc=UEusEprpQSUmlM%3A

    Napis który ma być na szablonie to "Bambinos, I feel your love"

    W razie pytań pisz na meila z.jedrzejak@o2.pl



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ktoś wogule robi bo z tego co widać to chyba nie!

      Usuń
    2. Napisałam, że nie przyjmuję zamówienia, bo po prostu mi nie odpowiada. Nie, że w ogóle nie przyjmuję zamówień. Odpisałam ci, bo po prostu po co masz czekać, skoro możesz złożyć gdzie indziej. Nie widzę siebie w tym szablonie. Przykro mi.

      Usuń
  22. Chciałam zamówić szablon.
    1. Szabloniarka: October
    2. Hasło: Powiew wiosny
    3. Z kim/z czym szablon:
    Szablon miałby być z Golden Trio (Harry, Hermiona i Ron z "Harry'ego Pottera") w dosyć jasnych kolorach, tak aby był kolor każdego domu Hogwartu (Ravenclaw, Slytherin, Hufflepuff i Gruffindor - Niebieski, Zielony, Żółty i Czerwony. Gdzieś w tle mógłby być zarys Hogwartu, jego wież i w ogóle... Mogłyby być Też godła wszystkich domów...
    4. I jeszcze napis: "Wiedza nie ma właściciela..." - Ludwik Pasteur
    5. Wszystko idzie na stronę: umccigt-school.blogspot.com/
    (Jeszcze nie gotowa)
    6. Button dodany!
    Więc to chyba wszystko, Serdecznie pozdrawiam i czekam na rozpatrzenie zamówienia!
    Gopp-Jane Lou' Ramse
    GJLR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. October nie przyjmuje zamówień. Patrz wcześniejsze posty.

      Usuń
  23. Chciałabym zamówić szablon.
    1. Szabloniarka: Hydroxyzine
    2. Powiew wiosny
    3. Szablon w "normalnych kolorach". Po lewej Ariana, a po prawej Luke. Gdzieś w tyle fani z koncertu czy coś co pasuje do sławy. Postanowiłam wybrać zdjęcia, które mogłyby być jako Ari i Luke. Najpierw Ari, to zdjęcie:

    http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://cdn.uinterview.com/wp-content/uploads/2014/11/news-ariana-grande-690.jpg&imgrefurl=http://uinterview.com/news/saturday-night-live-recap-ariana-grande-shines-as-host-and-musical-guest/&h=500&w=690&tbnid=myRTnoEeaekhTM:&q=ariana+grande+saturday+night+sing&docid=9cfCkf_U1XUc9M&hl=pl&ei=6h0FV_emGsWWsgH506GAAw&tbm=isch&ved=0ahUKEwj3w-mdnfrLAhVFiywKHflpCDA4ZBAzCFMoSzBL

    Lub to:

    http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://i4.mirror.co.uk/incoming/article5837567.ece/ALTERNATES/s615b/Ariana-Grande-performs.jpg&imgrefurl=http://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/ariana-grande-slams-niall-horan-5839837&h=928&w=615&tbnid=OzvL6ElNg7M7LM:&q=ariana+grande&docid=lRbcXKI1FAL-fM&hl=pl&ei=7xsFV-aLH4GxsAHYtpqYBg&tbm=isch&ved=0ahUKEwimv42sm_rLAhWBGCwKHVibBmMQMwgwKA4wDg

    Na Luke'a pozostawiam wolną rękę. Jak już mówiłam, w tle coś co pasuje do sławy. Co do tych "normalnych kolorów" wolałabym, by zdjęcia były w oryginalnej werjsi, a reszta w czarno-granatowych. Tak to sobie wyobrażam., a na samym dole napis "Famous Girl And Famous Boy"
    5. Moje opowiadanie: famousmeandfamousyou.blogspot.com
    (Rozdziały jeszcze nieopublikowane, ale pracuję nad tym)
    6. Button będzie
    Czekam na rozpatrzenie zamówienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o kontakcie! W razie czego pisz do mnie na Wattpad: Ilikedreams lub na wp.pl: kukulska.nadia@wp.pl

      Usuń
  24. Nie chce mi opublikować komentarza w "POBRANIA" a nie uśmiecha mi się złamać regulamin, so zrobię to tutaj.

    Pobieram http://funkyimg.com/i/HZmq.png na http://fitvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałabym zamówić szablon.
    1. Szabloniarka: Anusia
    2. Hasło: Powiew wiosny
    3. Adres bloga na który ma być szablon: caronley.blogspot.pl
    4. Jaki mniej więcej chcę szablon?
    Blog będzie o tematyce związanej z modą, kosmetyką, kuchnią.
    Chciałabym by był stonowany, delikatny, ale za to zaskakiwał, oszołamiał efektami dzięki kodom html.Zainspirował mnie obecny szablon na blogu wykonany przez Anusię, kocham takie efekty!

    TŁO chciałabym całe białe.
    UKŁAD dwukolumnowy: po lewej jedna szersza kolumna na posty i po prawej stronie węższa na linki, dodatkowe informacje.
    NAGŁÓWEK chcę by był z transparentnym tłem, zawierał napis Caronley(jakaś taka delikatna, zawijaśna, albo prosta sama nie wiem, Ty zdecydujesz jak najładniej będzie się komponowało), może być sam napis albo z jakimiś drobnymi, subtelnymi dodatkami np: na środek jakieś koło/tło z wykończeniem ażurowym i na to napis, albo dodatki obok napisu.
    Pod tym nagłówkiem, albo może obok - jak już zdecydujesz:) chcę żeby znajdował się "pasek menu" coś jak tu https://www.google.pl/search?q=szablony+na+blogspot&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjKhef07b7MAhXCkSwKHRBVBxUQ_AUIBygB&biw=1920&bih=965#imgdii=sEQ1Nm82c-iYrM%3A%3BsEQ1Nm82c-iYrM%3A%3BzB5JQk03oK9pxM%3A&imgrc=sEQ1Nm82c-iYrM%3A
    tylko może mieć inny kształt, albo prostokąty, albo prostokąty z zaokrągleniami, albo kółka jak np: tu ma blogerka http://terriblecrash.blogspot.com/, byle by było estetycznie :)
    chcę tam umieścić najważniejsze odnośniki typu główna, współpraca, wyjście.

    W prawej kolumnie chcę takie linki coś w tym stylu: http://funkyimg.com/i/Jt8X.png (zakładka ulubione)tylko , że jeden link pod drugim(tak jak wyżej w "menu"), a nie, że w jednym rzędzie dwa linki. I mogą być albo takie prostokątne albo z zaokrągleniami po bokach, tak by się komponowały razem z paskiem menu pod nagłówkiem. I w prawej kolumnie, żeby od góry znajdowały się(pisze to bo nie wiem, czy będę miała możliwość edytowania tekstu, czy będą one gotowe już) "Witaj" tak jak na ostatnim załączniku i do tego będę mogła coś napisać, następnie "statystyki",niżej żeby było "Kategorie" i własnie te linki zrobione jak na podanym załączniku.
    I coś by można było wykombinować z instagramem, obserwatorami, jakaś zakładka z polecanymi postami, polecanymi blogami. itd.

    I jeszcze odnośnie kolorystyki, tło jak wspomniałam białe. Linki(w sensie tło linków)były w kolorze pastelowego niebieskiego, coś jak obecnie u mnie na blogu z białą lub czarną czcionką. Tak samo z paskiem, na którym będą Główna itd.
    Jeśli chodzi o kolorystykę nagłówka to również żeby to było połączenie pastelowego niebieskiego z bielą bądź czernią.
    Posty na blogu będa raczej pisane czarną/ciemnoszarą czcionką.

    I można by było prosić o taki banner bloga(miniatura nagłówka nawet)

    Z góry bardzo dziękuję i mam nadzieję, że będzie możliwość realizacji zamówienia. Wrazie czego zostawiam kontakt do mnie: karo10022@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam. Chciałbym zamówić szablon u Hydroxizine. Hasło to powiew wiosny. Wstawiłem button ale na szablonie chcialbym aby znalazł się w osobnej karcie/zakładce. Adres bloga to http://bullet-by-edi.blogspot.com/ Jest to opowiadanie, mroczne ala kryminał. Chciałbym aby szablon był utrzymany w ciemnej kolorystyce, czaerń,szarość, grant itp Zależy mi aby był minimalistyczny ale z efektownym nagłówkiem. Na na główku chciałbym mieć tytuł opowiadania, logo Bullet For My Valentine, postaci metala i jego dziewczyny, jakieś pistolety, papierosy itp. Menu zakładek chciałbym aby mieściło spis treści, zakładkę informowani, stronę główną, szablon ( link do waszej strony ) i zakłądkę do spamowania. Bardzo dziękuje za pomoc :) Liczę na inwencję twórczą szabloniarki. Mój email - monarek12@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej! Chciałabym zamówić szablon u Caudire :)
    Hasło to powiew wiosny.
    Chciałabym, żeby na moim szablonie przeplatały się motywy Ravenclawu i Slytherinu, ponieważ piszę opowiadanie o córce Luny (bardzo do niej podobnej) oraz o Albusie Potterze. Chciałabym, żeby ich sylwetki (najlepiej rysowane) znalazły się na nim również z jakimś przyjaznym geście (opieranie się o siebie, czochranie włosów itp.). Button chciałabym mieć w osobnej zakładce, więc poprosiłabym serdecznie o zrobienie takowej :) Chciałabym, żeby nie było na nim nazbyt dużo elementów i żeby nie odciągał szczególnie wzroku od tekstu. Powinien być przejrzysty i dosyć stonowany. Jeżeli będzie możliwość wykonania takowego będę przeszczęśliwa :D
    Tutaj link: http://krukakawaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy mogłabym tu zamówić szablon?

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej! Chciałabym zamówić szablon u Caudire :)
    Hasło: powiew wiosny
    Chciałabym poprosić o szablon z postaciami fantastycznymi :) Typu wilkołaki, wampiry, Elfy.. I tak dalej :) Mile widziane byłoby też menu rozwijane :)
    Napis na szablonie : The Eternal Hunters
    Kontakt : amyhikaru8@gmail.com
    Tutaj jest link do bloga : http://the-eternal-hunters.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć, chciałabym zamówić szablon u : Rukia
    Hasło: Powiew wiosny.
    Prosiłabym aby szablon zamknięty. Kolory które chciałabym aby zostały umieszczone to: czerń, szarości i biel.
    Szablon ma zawierać dwie postacie: na głównym planie : Kendall Jenner ( najlepiej te zdjęcie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/0f/af/ea/0fafeade2251897bd527725c0d646867.jpg), obok niej Justin Bieber ( najlepiej te zdjęcie: http://data.whicdn.com/images/58845535/tumblr_mld790H5qB1qjnh85o1_500_large.jpg).
    - Jeśli zdjęcia sprawiałyby problem dla Szabloniarki pozwalam na wybór innych.:)
    Kontakt: sandrastani.09@wp.pl
    adres bloga http://podopiecznyjustinbieberff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Chciałabym zamówić szablon
    Szablon bym chciała w kolorze jasnego różu. I żeby szablon miał zdjęcia Martiny Stoessel. Na szablonie napis: "Martina Stoessel International Polska" - z odstępami
    Kontakt: aniucha2012@wp.pl
    adres bloga: http://martinastoesselinternationalpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam ogromną prośbę
    czy która kolwiek z was podjeła by się zrobienia dobrego szablonu o tematyce draco i ginny ... bardzo zależy mi na czasie. Więc jakbyście mogły to prosiłabym o odpowiedz. Jezeli nie to napiszcie ze nie i mi wystarczy , z góry dziękuje za chociażby poświęcenie czasu na przeczytanie tego koma
    robicie kawał świetnej roboty dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  37. Chciałabym zamówić u : October
    Hasło: Powiew wiosny
    Prosiłabym,aby szablon był w czerni,szarości i bieli.Szablonie ma znajdować Cię Zayn Malik i Perrie Edwards.Zdjęcia to już od twojego upodobnienia.Chciałabym aby na nagłowgó znajdował się napis Midnigh Memories.Szablon chce aby był w klimacie Wampirzyzmu.Chciałabym aby układ był zamknięty.
    Kontakt : harronowa1d@gmail.com
    adres bloga : http://all-you-need-is-love-xxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam mam problem z szablonem :/ niestety szablon wygasł nie mam pojęcia jak to naprawić... szablon był tworzony na nick neexeme (tak zmieniłam go z biegiem czasu) http://szablonownica.blogspot.com/2013/11/1057-1061-shot-at-night.html jest to drugi szablon od góry był tworzony na bloga http://szmaragdoweoczy.blogspot.com/ prosze o pomoc :( chciałabym go odzyskać gdyż był cudowny :c <3

    OdpowiedzUsuń
  39. 1.Zamówienie może zrobić dla mnie Lun
    2.Powiew wiosny
    3.Chciałabym aby szablon był w ciemnych kolorach, takich smutnych (nic kolorowego). Chce aby tam się znajdowali Louis Tomlinson i Harry Styles. Harry ma być w wersji smutnej a Louis w poważnej. Układ zamknięty bym chciała. Nagłówek to: Give me love.
    4.Oto moja strona blogu: http://givemelovelouis.blogspot.com/
    5.Kontakt: mysia16221@gmail.com
    Z góry serdecznie dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Można jeszcze zamówić u was szablon ?

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Szczerze chciałbym jakiś fajny szablon do bloga. Tylko nie mam pomysłu (i umiejętności ;-)), żeby stworzyć. Chciałbym, żeby pasował do tematyki i muzyki na blogu (w sumie to muzyka jest tak trochę dopasowana XD). nie chcę się reklamować (NIENAWIDZĘ być pasożytem) więc napiszę w środku wypowiedzi opowiesc-o-wszytskim.blogspot.com chciałbym coś oddającego tajemnicę, którą próbuję stworzyć. Nie musicie mi go robić, ale chociaż poddać jakąś koncepcję (chociaż jednak wolałbym aby mi ktoś zrobił...). I mam jeszcze drugiego bloga, ale on jest taki trochę dla jaj jakzostacidiota.blogspot.com i podoba mi się to, co na nim mam XDDD Takie żarciki

    Taaa... mam problemy kurcze XD
    Pozdrawiam i gratuluję talentu.

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam pytanie, czy mogę zamówić u was szablon do bloga?

    OdpowiedzUsuń
  44. Cześć!
    Chciałabym zamówić szablon!
    1. Szabloniarka: October
    2. Hasło: powiew wiosny
    3. Chciałabym aby szablon był w jasnych odcieniach różu. W nagłówku powinna się w nim pojawić Melanie Martinez, najlepiej jakieś zdjęcie z teledysku do piosenki ,,Soap" oraz Lucy Hale. I jeszcze jedno- jeśli byłabyś w wstanie, to prosiłabym o ten cytat: ,,Il y a une chose essentielle de définir le caractère unique de l'homme - passion."
    4. Kontakt: e-mail: ewelina.zawadzka45@gmail.com
    GG: 54168608
    5. Blog: http://passionem-est-vitae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Cześć.
    1. Szabloniarka: October
    2. Hasło: Powiew wiosny
    3. Chciałabym aby na szablonie pojawiła się Selena Gomez na głownym planie ( najlepiej te zdjęcie: http://s1.kozaczek.pl/2016/06/06/1-35-R1.jpg oraz na drugim planie Justin Bieber, również mam wybrane zdjęcie: https://ugc.kn3.net/i/origin/http://www.eonline.com/eol_images/Entire_Site/2016110//rs_404x529-160210102159-Screen_Shot_2016-02-10_at_14.58.53.png
    Jeżeli zdjęcia będą przeszkadzać ze względu na ich jakość czy pixele oczywiście można je zmeinić. Fajnie gdyby pojawił się tytuł opowiadania, obojętnie gdzie umiejscowiony ,,Needed me"
    Wszystko w czarno-białych kolorach. W tle mogą być kłęby dymu :)
    4. Kontakt: sandrastani22@wp.pl
    5. adres bloga: http://neededmebymary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Hello! So I hope somebody can help me despite I'm writing in English. So I just downloaded a a szablon and I'm not bad at these things but now I can't figure out something which is really important in the design. Is it possible for someone to help me? It's so so I'm mportant for me!
    Oh and your work is breathtaking like seriously you guys are wonderful and thank you for your hard work! Keep going ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej :) Chciałabym zamówić szablon u Anusi. Chciałabym aby szablon był utrzymany w zimnych odcieniach (może jakiś szary lub coś w tym stylu). Zależy mi, aby na szablonie znajdował się napis ,,Happy ever after doesn't mean forever, it just means time" i dwie postacie: Katherine Pierce i Stiles Stilinski (jeśli jest możliwość, to chciałabym, aby były to te dwa zdjęcia: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/52/89/aa/5289aa93572864acf6ed6882d0620499.jpg oraz https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/b9/07/0d/b9070dbb414aff2f773a73ddb86300cb.jpg ) ogólnie to szablon chciałabym, żeby był trochę tajemniczy, jakieś drzewa w tle, stare domy, hasło to powiew wiosny :)
    szablon na bloga: http://katherine-stiles.blogspot.com/
    Z góry dziękuje i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon stworzyła Anusia. Credits: design-seeds, graphical-thoughts, css-tricks.