Witaj!

Znajdujesz się na najstarszej szabloniarni w blogosferze. Wszystko, co tutaj publikujemy jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby przed pobraniem zapoznać się z regulaminem. Jeśli potrzebujesz szablonu możesz przejrzeć naszą galerię, a jeżeli nie znajdziesz odpowiedniego możesz zamówić lub złożyć propozycję. Miłego przeglądania.

Zadaj nam pytanie!

16 października 2014

Severely

*21:04*
Cześć kochani! Gdyby nie to, że Arachne się nie wyrobiła z notką, a Rukia ma zepsuty komputer to zapewne tej notki by nie było. Wena ostatnimi czasy całkowicie mnie opuściła i dopiero dzisiaj dałam radę po długim czasie zrobić sygnaturę. Ale w związku z brakiem notek pomyślałam, że to dobry czas aby podsumować pewne sprawy. A że nie lubię dodawać notek bez grafiki dlatego też mam Wam do pokazania jeden szablon, który zrobiłam już jakiś czas temu. Jest nie do pobrania, ale, że nie lubię pustych notek to dodaję podgląd
Jeśli chodzi o ankietę to dziękuję pięknie wszystkim 56 osobom, które zdecydowały się wypowiedzieć. To dla nas naprawdę cenne i każde zdanie się liczy. Szczerze to byłyśmy mile zaskoczone, że wszystkie opinie były tak pozytywne i nie raz podnoszące na duchu. Zapewniam, że każda z nas to czytała i postaramy się części przynajmniej wcielić w życie. Jeśli chcecie omówienia wyników to napiszcie, a coś pomyślę i może na facebooku się pojawią. W czasie przeglądania wyników zauważyłam, że ponad połowa osób chciałaby więcej moich szablonów. Jestem tym bardzo zaskoczona, ale to bardzo miłe i dziękuję, postaram się coś z tym zrobić. Już w grudniu będziemy obchodzić 4 urodziny Szablonownicy. Oczywiście pojawi się specjalna notka, nawet już o tym rozmawiałyśmy. I jeszcze o naborze. Zgłaszajcie się, my naprawdę nie gryziemy. A jeśli nie jesteście pewni swojej grafiki to obiecuję pomóc, kilku osobom już pomagałam, można to chyba zaliczyć na poczet doświadczenia. Także nie bójcie się. :) 

To zupełnie co innego niż robiłam dotychczas. Robiony w czasie, gdy nie miałam graficznej weny. Spodobało mi się zdjęcie, więc postanowiłam coś pokombinować. Efekt pozostawiam Wam do oceny. 

To chyba na tyle. Proszę jeszcze, aby osoby, które wygrały szablon się do mnie zgłosiły. Zapraszam też na czat, w końcu to Wy go chcieliście. Jeśli macie jakieś pytania, co do tego, co napisałam powyżej to możecie zadawać je pod tą notką, będę odpowiadać.
Zamówień nie przyjmuję.

15 komentarzy:

  1. Ten szablon jest niesamowity. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie można pobrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On chyba jeszcze mi się do czegoś przyda, więc przykro mi.

      Usuń
  3. Szablon jest naprawdę bardzo ładny! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie nie komentuję tutaj postów, bo albo piszę danej autorce prywatnie albo zachwycam się w sercu. Ale normalnie szablon twój mnie zmusił.
    Jak zobaczyłam zdjęcie z tym chłopakiem, to taki mały szok, bo ... nie spodziewałam się szablonu od ciebie z takim przystojniakiem. ;P
    Naturalnie szablon jest śliczny i aż szkoda, że nie do pobrania, bo zawsze by się przydał. ;)
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżbyś sugerowała, że zawsze robię z brzydalami? :P
      Dziękuję. :)

      Usuń
  5. Cudowny! *-* Co tam,że nie do pobrania! ;D Jest C-U-D-O-W-N-Y!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon stworzyła Anusia. Credits: design-seeds, graphical-thoughts, css-tricks.