Witaj!

Znajdujesz się na najstarszej szabloniarni w blogosferze. Wszystko, co tutaj publikujemy jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby przed pobraniem zapoznać się z regulaminem. Jeśli potrzebujesz szablonu możesz przejrzeć naszą galerię, a jeżeli nie znajdziesz odpowiedniego możesz zamówić lub złożyć propozycję. Miłego przeglądania.

Zadaj nam pytanie!

20 października 2014

[1417-1418] Take me to church

* 18:50 * muzyka *

Dziś malutko, wybaczcie, ale nie mam siły nawet na więcej.

Zamówienie dla Baekhyunoo

pobierz 

Wybacz, że tak długo, użyłam też innych zdjęć, ale również wzięłam te z die jungs, mam nadzieję, że może być.

(szablon trójkolumnowy, żeby go ustawić, tekst i statystykę musisz dać w lewej kolumnie, natomiast HTML/Java w prawej.



Szablon wolny


Jeśli chcecie zobaczyć szablon na żywo, to póki co jest na moim blogu. Tu.

Gdy będziecie dodawać strony przy każdym szablonie, zamiast tego gadżetu dodajcie Java/HTML i wklejając, podstawiajcie: <a href="LINK" class="navi">NAZWA LINKU</a>
Nie przyjmuję zamówień.

25 komentarzy:

  1. Oby dwa szablony są niesamowite, ale moim ulubieńcem jest szablon wolny *o* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest tak jak sobie wymarzyłam, a nawet lepiej! (T∇T)Hunhanowe love~
    DZIĘKUJĘ!!! Nic się nie stało z tym czekaniem, na takie cudo mogłabym czekać wieczność (no dobra pół...). Zdjęcia świetne, wszystko ze sobą współgra, kolory bardzo mi się podobają, menu również! Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. (。’▽’。)♡
    Jeszcze raz ogromnie dziękuję za trud, który włożyłaś, aby wykonać szablon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba.
      Jeśli będziesz miała problem z ustawieniem go, to pisz, to pomogę :3

      Usuń
    2. Okej, postaram się coś zrobić sama, przynajmniej trochę się poduczę. Jeśli coś będzie mi sprawiało kłopot, to z chęcią napiszę ^-^

      Usuń
    3. jasne, ale najważniejsze informacje dopisałam pod szablonem, o których zapomniałam wcześniej, wybacz :3

      Usuń
    4. Właśnie tego szukałam pod innymi szablonami :3 Teraz już jest git~

      Usuń
    5. A jednak xD Mam problem z menu, coś mi się o milimetr przesunęło, a gdy usuwam odstępy w html to wtedy jest jakby jeden pasek bez przerw. Hm... Przyznam się, że to dla mnie wyższa szkoła jazdy :3

      Usuń
    6. musisz powiększyć rozmiar gadżetu bądź pobawić się długościami w tym gadżecie HTML/Java.

      Usuń
    7. Myślałam, że mnie coś strzeli... Ale jest już dobrze :D Dzięki za pomoc~

      Usuń
  3. Szablon wolny jest genialny !
    Wygląda oszałamiająco ! Zawsze najlepsza jest prostota !
    Layls

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, chciałabym zamówić u Arachne szablon. Byłabyś może zainteresowana? :d
    Szablon na bloga: ostatnitaniec.blogspot.com
    Ogólnie chciałabym, żeby szablon był podobny do tego : http://th05.deviantart.net/fs70/PRE/f/2014/155/c/7/szablon1191_by_szablonyjill-d7l0a45.png
    tylko zamiast blondynki była ciemnowłosa dziewczyna i bez tego kota. Ciemna kolorystyka. Mogą też występować anioły, czy też demony.
    Cytat:
    Pulvis es et in pulverem reverteris.
    Hasło; jesień w sercu.
    Pozdrawiam
    Seo :*

    Śliczne szablony ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć!
    Ostatnio bardzo lubiłem to, co mi się. Załóż nowy blog do mojego nowego?

    Obsada: One Direction
    Tytuł: Live. Love. Novels.

    Jeśli jesteś przygotowany, byłbym bardzo wdzięczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. WOLNY <3 No i ta piosenka w notce, kocham Hozier'a ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka! ;D Jestem tu nowa dlatego zamiast czytać lekturę na jutro buszuję na tej super stronce ;D (Tak to był komplement ;3 Kocham czytać i jeżeli coś odrywa mnie od książki to musi być serio ciekawe ^^)
    Szablon wolny jest przepiękny! Cudny wręcz! <3
    Ten pierwszy też jest okej,ale wolny najlepszy! ;D
    Planuję zamówić szablon... Ale to nie teraz ;3 Pod nową notką może...
    A więc...
    Wasza nowa czytelniczka/oglądaczka Assarii ^-^

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć! Chciałamby zamówić szablon z Draco Malfoy'em i jakąś dziewczyną ( musi mieć brązowe włosy i niebieskie oczy ) reszta dowolna.

    Napis:
    - Marin i Draco -

    oraz

    - Prawdziwa Miłość Trwa Wiecznie. -

    Proszę mnie powiadomić gdybyś się zdecydowała na wykonanie szablonu.

    Dziękuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :)
    Chciałabym zamówić szablon z Draco Malfoy'em i Hermioną Granger.

    Nagłówek - Biały kruk

    Napis - I dont't regret
    it was worth it

    Napis 2 - Remeber me...

    + chciałabym, żeby w grafice pojawił się kruk, najlepiej biały ;)) ogólnie szablon nie musi być skomplikowany, lubię prostotę.

    Dziękuję :))




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS : Proszę, żeby szablon wykonała Caudire.

      Usuń
    2. Jeejku, jeszcze adres ._.
      http://euphorialovegood.blogspot.com/

      jesień w sercu :d

      Usuń
  12. Hej:) Chciałabym zamówić szablon.
    autorka: Rosemond
    hasło: jesień w sercu
    adres bloga: http://lifeistorment.blogspot.com
    chciałabym, aby na szablonie znalazły się zdjęcia: (jeśli są złe, to mogą być oczywiście inne) [Danielle Campbell] http://images6.fanpop.com/image/photos/35500000/Danielle-Campbell-The-Originals-Season-1-Photoshoot-the-originals-tv-show-35533511-500-580.png http://ligasalvatore.com.br/wp-content/uploads/2014/03/OR7-1394659857.jpg [harry styles] http://a.wattpad.com/cover/10535219-256-k786019.jpg
    Chciałabym, aby na szablonie znajdował się zamek (trochę jak w bajkach), papierosy i żeby szablon był w ciemnych barwach.
    Napis: Life is not fair.
    Napis2: Life is torment
    kontakt - twitter: @luvmy_harryx

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon stworzyła Anusia. Credits: design-seeds, graphical-thoughts, css-tricks.