Witaj!

Znajdujesz się na najstarszej szabloniarni w blogosferze. Wszystko, co tutaj publikujemy jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby przed pobraniem zapoznać się z regulaminem. Jeśli potrzebujesz szablonu możesz przejrzeć naszą galerię, a jeżeli nie znajdziesz odpowiedniego możesz zamówić lub złożyć propozycję. Miłego przeglądania.

Zadaj nam pytanie!

6 czerwca 2014

[1284-1285] Always & forever.

* Anusia * 06.06.2014 * 21:40 *

Hej! Nie mylicie się, to o dziwo ja. Wiem, że pojawiam się tutaj raz na jakiś czas, ale mam trochę obowiązków na głowie i wychodzi tak, a nie inaczej. Staram się tutaj dodawać jak najczęściej mogę, ale czasem i wena opuszcza, niestety, jednak śledzę wszystko, co się dzieje na blogu. Dzisiaj chciałabym najmocniej przeprosić zamawiające, których zamówienia przyjęłam. Nie mam ich dzisiaj, ponieważ nie potrafię sklecić ich graficznie, po prostu ogarnęła mnie jakaś niemoc i nie jestem w stanie nic na to zaradzić. Wiem, ze długo czekacie i najmocniej przepraszam, ale nie byłam w stanie ich póki co wykonać. Jeśli zrezygnujecie z zamówienia to zrozumiem, jeśli nie to proszę jeszcze o cierpliwość, może wkrótce mi to przejdzie, naprawdę bardzo bym chciała żeby tak było. To chyba poniekąd przez ten natłok nauki, ona chyba wysysa ze mnie wszelką wenę. Przepraszam raz jeszcze, mam nadzieję, że mi wybaczycie. 
Co dzisiejszej notki mam dla Was dwa szablony, pierwszy robiony wczoraj, a że nie mogłam nic graficznie sklecić to z gifem, natomiast drugi robiony dawno. Nie wiem, czy szablony w takim stylu komuś się przydadzą, mam nadzieję, że chociaż jedna osoba z któregoś skorzysta. :) Napiszcie mi, co o nich sądzicie, czy w ogóle taki styl Wam się podoba. 

Szablony wolne 
(z efektami po najechaniu) 
Uwielbiam tą parę, może ktoś wie z jakiego to serialu?  Ja osobiście pochłonęłam na któryś wakacjach wszystkie sezony. Na podglądzie ten gif jest trochę nierówno, ale zapewniam, że na blogu jest idealnie, tutaj to moja wina. Można sobie też dodać własny tytuł jeśli ktoś chce, wszystko jest w instrukcji. Od razu zaznaczam, że to eksperyment, wcześniej takich szablonów nie robiłam. 

Ktoś, kiedyś prosił o szablon z Crystal Reed, więc przygotowałam takowy. Grafika zrobiona dawno, w sumie to cały szablon ustawiany już jakiś czas temu. Czekał, aż dorobię zamówienia, ale się nie doczekał. Ten też jest minimalistyczny, ale większy nagłówek nie chciał mi wyjść. 

W związku z tym, że zamówienia mi nie wychodzą pod tą notką możecie składać propozycje, takie specjalne. Piszcie mi w jakim stylu moich szablonów miałby być, podawajcie zdjęcia, gify, propozycje napisów, kolorów. Na pewno je wykorzystam.

27 komentarzy:

  1. Pierwszy szablon jest cudowny! Naprawdę piękny. Gif idealnie dopasowany do klimatu szablonu, a układ jest super i czytelny. :) Drugi też ładny!
    Pozdrawiam, Bella.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. :) Kombinowałam dość długo z kolorami, żeby ten gif się wpasował i fajnie, że się udało.
      Ja również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ja uwielbiam ten gif, podobnie jak film :*
    https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRwYnJX94X4pWtUQfzz60LyiGUITicr17w-NG806JMW4VaVpPMtS3sHfbk
    Pozdrawiam, a moim faworytem tej notki jest szablon numer 1 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://darlingbox.com/img/cms/gif%20cin%C3%A9ma%20popcorn_1.jpg PRZEPRASZAM, ZŁY ADRES !

      Usuń
    2. Mówisz o gifie, który wysłałaś?
      Powiem Ci, że go wykorzystam, ponieważ też lubię ten film, a gif jest uroczy. :D Dziękuję za propozycję. :)

      Usuń
    3. Ten, z którego gif mi wysłałaś? Bo ja o tym pisałam, to Pamiętnik, prawda?
      A co do tego, którego użyłam w notce to serial, który się zwie Pogoda na miłość. :)

      Usuń
    4. Dzięki :)
      (ja, mistrz szybkiej odpowiedzi :D)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. JEDYNKA taka cudowna! <3 Nie mogę się napatrzeć! Gratuluje, gratuluje, gratuluje! Wszystko w nim jest jest idealne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Hahaha, tak. :D Fajnie, że nie ja jedyna oglądałam ten serial. :)

      Usuń
  6. http://31.media.tumblr.com/d96d2f44ce12488b92676c596603e348/tumblr_mjoqprQBAt1rmga33o1_500.gif
    osobiście uwielbiam Klausa i Hayley, nie wiem jak ty, gif i tekst w nim mógłby pewnie być użyteczny :) taki tam tylko pomysł ci podaje, może się także przyda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się przyznam, że nie oglądam i nie oglądałam nigdy The Originals, bo to z tego serialu, prawda?
      Ale gif jest niczego sobie, tylko ten napis, no zobaczę, nie chcę w następnej notce dodać samych szablonów z gifami bo zanudzę ludzi, ale będę drążyć ten temat. :D

      Usuń
    2. nie licząc gifów, mogłabyś wykonać coś o morzu czy też możesz wykonać coś z tematyką syren jak i innych magicznych stworzeń, gdyż jest ich tutaj wykonywanych tylko na zamówienie. (ja chyba waszą galerię znam już całą na pamięć.. :D) oraz coś co nawiązuje do pewnych historycznych zdarzeń z przeszłości.. ja wiem, że mało pewnie kogo to interesuje, lecz tak już mam, że po prostu nasuwam pomysł z tematyką mitologi i historii, a jak już zacznę o tym pisać, to nie wiadomo kiedy, skończę :) ok, już nie będę. :D
      powodzenia w tworzeniu!

      Usuń
  7. 1. Szabloniarka: royalrockin
    2. Adres bloga: just-an-na.blogspot.com
    3. Hasło: spring rain
    4. Zdjęcia: Proponuję taką tematykę zdjęć w tle - morze, plaża lub las, pole.
    5. Opis szablonu: ma być notka lata, cokolwiek wesołego. Układ - podoba mi się jednokolumnowy, ale dwbch kolumnowy też może być. Kolory - wesołe - żółte, pomarańczowe, zielone itd.
    6. Napis: Większymi: Marzenia się spełniają (morze być po angielsku). Mniejszymi: Ann
    7. Kontakt: aniutka5622@gmail.com
    8. Button na głównej.
    Tak na marginesie robicie superowe szablony! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam :)
    Oj, oj nie martw się, każdy ma czasem jakiś zakrzep, brak weny i pomysłów :) Naprawdę, nie ma się czym przejmować ;) A czym dłużej zwlekasz to napewno zaamówienia dla czytelników będą lepsze ;)
    Przechodząc do szablonu pierwszego:
    Aww *.* No tak, nie mogę się napatrzeć na Nathana i Haley :D Bardzo podoba mi się układ i kolorystyka a najbardziej to, że dodałaś gifa, to wygląda naprawdę świetnie i smacznie, nie mogę oderwać wzroku. Gratuluję :)
    Szablon drugi:
    Podoba się on mi chyba bardziej! Jest po prostu fenomenalny! Wszystko ładnie się komponuje a najbardziej barwy ! Podoba mi się bardzo układ który użyłaś bo świetnie wygląda. Mimo tego, że ten poodoba mi się bardziej, to ten pierwszy szablon ma coś w sobie takiego wspaniałego co bardziej mnie przyciąga ;)

    Gratuluję cudownych szablonów ;) I czekam na następną notke w niedalekiej przyszłości twojego autorstwa :)

    Propozycja: Clara Alonso & Diego Ramos serialowi Angeles, Angie Caccara [Saramego, po siostrze] oraz German Castilio. Wszyscy się zrażają tym, że to z serialu na disney, ale to nie jest jakiś głupi serialik naprawdę, a tego u was w większości nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ktoś to rozumie. :)
      O, widzę, ze kolejna osoba zna serial. :D Dziękuję bardzo. :)
      A ja się o barwy martwiłam. Dziękuję raz jeszcze. :)
      Oby mi się udało ją dodać w niedalekiej przyszłości bo sama sobie wymyślam utrudnienia, tylko nie są one związane z szablonownicą.
      Dziękuję za propozycję.

      Usuń
  9. Matko. Jedynka jest wspaniała. <3
    Chciałabym, żeby kiedyś pojawił się podoby szablon tylko z tym gifem (http://28.media.tumblr.com/tumblr_m1fnf6ZJMn1qeybufo1_500.gif) i z napisem "Forever? Forever."
    Liczę, że mój pomysł Ci się spodoba. :)
    Pozdrawiam Serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :)
      Gify z takimi napisami jak tutaj nie będą dobrze wyglądać na szablonie, musiałabym się z tym pobawić. Ale nie wiem, szukam takich "niezwykłych" gifów, albo zdjęć czy momentów w filmie, serialu wtedy sama zrobię gif. :)
      Ja również pozdrawiam!

      Usuń
  10. Szabloniarka: Frustracja ( tworzysz piękne szablony )
    Adres: www.daark-reaper.blogspot.com
    hasło: spring rain
    Zdjęcia: http://oi62.tinypic.com/mijqzl.jpg http://oi62.tinypic.com/32zu9av.jpg http://oi57.tinypic.com/2a816wp.jpg chciałabym żebyś postarał sie zrobić szablon z tych oto trzech zdjęć.
    Szablon: szablon raczej w takich ciemnych kolorach nie wiem moze np. bardzo ciemna zieleń. Po za tymi trzema zdjęcia chciałabym jeszcze cytat ''All my life I played like a winner Now all I see looking back in the mirror Demons in my head ''
    Układ: jak się nie myle to chyba jest dwókolumnowy http://oi60.tinypic.com/dnysr9.jpg
    Jakbyś miała jakieś pytania co do szablonu to odezwij się tutaj: zani14@buziaczek.pl
    Button oczywiście umieszcze na swoim blogu.
    Z góry dziękuje i czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudne! Oby dwa boskie! <3
    Jeśli chodzi o propozycje to może coś z Benedictem Cumberbatchem, Robertem Downey Jr. ? :D
    O matko. Nie mogę napaczeć się na twe szablonki! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. :*
      Rozważę, jeśli znajdę odpowiednie zdjęcia do takiego minimalistycznego szablonu to dlaczego nie, chyba jeszcze ich w galerii nie mamy. :)
      Jej, dziękuję raz jeszcze. :D

      Usuń
  12. Ten pierwszy szablon jest taki oryginalny, że nigdy moje oczy takiego nie ujrzały, chodzi mi właśnie o gif. Wspaniale Ci wyszedł. Chyba przekonałaś mnie, tą pracą do tego typu szablonów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Dziękuję ślicznie, jest mi niezmiernie miło, że tak uważasz. :)

      Usuń
  13. AAAAAAAAAAAAAAAA! ♥
    jakie te szablony są idealne! ^^
    jeju, zakochałam się w nich po prostu!:O♥

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon stworzyła Anusia. Credits: design-seeds, graphical-thoughts, css-tricks.