Witaj!

Znajdujesz się na najstarszej szabloniarni w blogosferze. Wszystko, co tutaj publikujemy jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby przed pobraniem zapoznać się z regulaminem. Jeśli potrzebujesz szablonu możesz przejrzeć naszą galerię, a jeżeli nie znajdziesz odpowiedniego możesz zamówić lub złożyć propozycję. Miłego przeglądania.

Zadaj nam pytanie!

7 maja 2014

[1256 - 1259] I've put my trust in you

* Rosemond * 7 maja 2014 * 14:51 * muzyczka *

Hej wszystkim :)
Właśnie powinnam pisać pracę z polskiego, a zamiast tego przygotowuję dla Was notkę. To takie w moi stylu <3. Chyba po prostu szukam czegoś, aby wymigać się od lekcji. Tak czy siak... Wy na tym skorzystaliście! Dzisiaj cztery wolne :D

http://funkyimg.com/i/HdP1.png 
Tyler Maher Darren leżał w moim folderze kawał czasu :)

http://funkyimg.com/i/HdP2.png 
Klasyczny układ otwarty. Pozbywam się szablonu jak najszybciej, bo już kilka godzin po zrobieniu stracił ,,to coś" w moich oczach.

http://funkyimg.com/i/HdP3.png 
 Kompletnie mi się nie podoba. No, ale nie chciałam, aby się zmarnował... Może przyda się na jakiegoś fikuśnego bloga? Sama nie wiem.

http://funkyimg.com/i/HdNY.png 
pobierz szablon
Zdecydowanie na tysiąc procent mój faworyt ♥ Pierwszy raz pokusiłam się na szablon z Lorde i nie żałuję. Dodam jeszcze, że tło jest nieruchome :)

A więc tak...Następną notkę planuję na 16 maja, jeśli wszystko dobrze pójdzie. Będą na pewno trzy szablony wolne i być może oddam zamówienia.

Odnośnie do zamówień... Przyjęłam zamówienie dla Semirkowej, złożone pod poprzednią notką. Mogę przyjąć jeszcze jedno zamówienie, ale w stylu czwartego szablonu z tego postu.

Buziaki ♥

Edit: Przyjęłam zamówienie dla Amy Margaret Belmonte :)

31 komentarzy:

  1. Czwarty szablon rzeczywiście jest zdumiewający! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie jestem zdziwiona, że inni też nie chcą przyjmować. Może zanim złożysz gdziekolwiek zamówienie przeczytasz regulamin? Bardzo mi przykro, ale na tym blogu nikt nie wykona dla ciebie szablonu, jeśli nie poświęcisz trzech minut swojej egzystencji na przeczytanie REGULAMINU.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. ROSEMOND
      1. http://jesttakamiloscktoranigdynieumiera.blogspot.com/
      2. Szablon prosty, najlepiej w kolorach jasny róż, fiolet albo błękit
      (Proszę aby rogi obrazków się rozwijały)
      3. HASŁO: spring rain
      To chyba wszystko :D
      Przepraszam, jeśli to problem !!! i że od razu nie napisałam tego w tej formie !!!

      Usuń
    4. U nas to tak nie działa, przecież w regulaminie jest dokładnie napisane jak składa się zamówienia i gdzie i jak dowiecie się o tym, czy zamówienie zostało przyjęte. Trzeba tego przestrzegać.

      Usuń
  3. Ostatni szablon jest przecudowny! Mimo że nie przepadam za Lorde szablon jest interesujący i zachęca do przyjrzenia się blogowi. Kolorystyką rówież wpadłaś w mój gust :) Drugi szablon też jest bardzo ładny i stonowany, ale ostatnie to po prostu cudo!:*

    Hasło: spring rain
    Szabloniarka: Rosemond
    Adres: x-dylanchavez-x.blogspot.com
    Cytat: "Ból przyćmił strach, a ciemność uśmierzyła ból."
    Układ: co do układu to prosiłabym o układ z nieruchomym tłem i właśnie w stylu czwartego szablonu :)
    Kolorystyka: Co tu o kolorach, raczej pozostawiam Tobie wolną rękę, aby było tylko tajemniczo i zachęcająco, a także żeby nie było jaskrawych, powodujących ból oczu odcieni. Jako modelkę na szablonie prosiłabym o umieszczenie Barbary Palvin :)
    Kontakt: siavahorses@gmail.com
    +button dodany :)
    Mam nadzieję, że rozpatrzysz moje zamówienie.
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  4. Heeeeej ;* Dzięki za przyjęcie mojego zamówienia ;)))
    Twoje szablony są rewelacyjne !!! xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Hasło: spring rain
    szabloniarka: Royalrockin
    adres bloga: you-made-me-happy-every-single-day.blogspot.com
    napis: " What Would You Do If Your So Far Normal Life Change In The Worst Scenes With Horror ? "
    układ: z nieruchomym tłem, w stylu pierwszego szablonu.
    kolorystyka: osobiście preferowałabym ciemne kolory np. czarny, szary, brąz.
    Chciałabym aby do szablonu zostało uzyte zdjęcie Justina Biebera I Barbary Palvin.
    kontakt: oliwiajewula@o2.pl
    + już dodałam button ;)
    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne szablony ;* Jakieś cuda !

    Hasło: spring rain
    Szabloniarka: Anusia
    Adres : http://iwillneverbeagain.blogspot.com/
    Cytat: I will never be again
    Układ: Najlepiej z ruchomym tłem;)
    Wygląd: Najlepiej w ciemniejszych kolororach coś typu bordowego. Na szablonie prosiłabym umieszczenie modelki Emilie Nereng oraz piosenkarza Liam Payne
    Kontakt : twitter : @Im_Hungry_Niall
    Buton dodany ;)
    Mam ndzieje że rozpatrzysz pozytywnie moje zamówienie ;)
    Dziękuje xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hasło : spring rain
    Szabloniarka : Rosemond
    Adres : http://secret-fanficc.blogspot.com/
    Cytat: memories never die...
    Układ: nieruchome tło
    Wygląd: ciemne kolory, czarny, szary ,bordowy Na szablonie prosiłabym o umieszczenie Lucy Hale i Seleny Gomez oraz Ashtona Irwina i Connora Balla.
    Kontakt : twitter : @imcalledalexx
    Buton dodany :**
    Mam nadzieje że przyjmiesz moje zamówienie ;) :*
    Dziękuje x

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze z notki są według mnie 3,4 ♥. 4 faktycznie wyszedł Ci super :).
    Pozdrawiam, Bella.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachęcam do przeczytania regulaminu. Nie gryzie, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hasło: spring rain
    Szabloniarka: Uszati
    Adres: http://xoxotime.blogspot.com/
    Cytat: All you need is love
    Układ: Nieruchome tło i rozmieszczenie kolumn jak w 3 szablonie
    Wygląd: Ciemne tło (ewentualnie ciemnoszare) z tym zdjęciem: http://photo2.ask.fm/114/599/785/920003019-1rf23s9-kkma4hg5f38h58a/original/file.jpg
    Kontakt: jprdl.lool@wp.pl
    + button już dodany

    Mam nadzieję, że zrealizujesz moje zamówienie. :D
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój faworyt jest moim faworytem! Do tego ten pierwszy również jest bardzo smaczny. :) Skromny, ale niczego mu nie brakuje. ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne! zrobiłabyś dla mnie? Opowiadanie o bohaterze z książki(filmu) ,,Igrzyska śmierci w pierścieniu ognia" Mags. Ja w tym opowiadaniu piszę jak to ona przeżyła swoje pierwsze igrzyska. Jak byś mogła to bez żadnych twarzy i w ogóle ;)
    Mags-hungergames.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JUŻ NIE MAM SIŁY NA ODSYŁANIE DO REGULAMINU. BŁAGAM. TO TYLKO DWIE, TRZY MINUTY, A MY SZABLON ROBIMY PÓŁTOREJ GODZINY CO NAJMNIEJ. CZY NAPRAWDĘ TAK DUŻO CHCEMY?!

      Usuń
  14. Hej chciała bym zamówić u was szablon :)
    hasło:spring rain
    szabloniarka: Anusia
    adres: http://not-all-angels-are-beautiful.blogspot.com/
    Cytat: "Zafascynowałeś mnie zamaskowaną ciemnością i tajemnicą, pięknem upadłego anioła."
    Układ : mógł by być taki jak w pierwszym szablonie tylko by gadżety były po obu stronach :) zbytnio się na tym nie znam:)
    Wygląd: ciemny , tajemniczy , straszny . Fajne by było zdjęcie Harrego Stylesa jako upadłego anioła czy coś z tymi motywami :) ponieważ blog właśnie o tym opowiada :) Coś wyglądem przypominające ten szablon : https://www.google.pl/search?newwindow=1&biw=1164&bih=849&tbm=isch&sa=1&q=szablon+na+bloga+upad%C5%82e+anio%C5%82y&oq=szablon+na+bloga+upad%C5%82e+anio%C5%82y&gs_l=img.3...4501.12444.0.12607.35.29.0.1.1.1.189.3157.6j23.29.0....0...1c.1.43.img..23.12.1295.LpxqNXempzQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=MZ2q28UYLOhztM%253A%3BK3J331dLsUW7oM%3Bhttp%253A%252F%252Fimg198.imageshack.us%252Fimg198%252F1562%252Fpodgldh.png%3Bhttp%253A%252F%252Fland-of-grafic.blogspot.com%252F2013%252F04%252F323-325-ktos-jak-ty.html%3B1238%3B851
    Kontakt: FB:https://www.facebook.com/karolina.korenik.9
    Button został dodany :)
    Mam nadzieje , że zrealizujecie moje zamówienie :)
    Dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Z całą załogą łączymy się w bólu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Informujemy, że na blogu katalog-grafiki.blogspot.com pojawił się artykuł, a w nim wzmianka o Waszym blogu. Zachęcamy do lektury!
    Pozdrawiamy!
    Załoga Katalogu Grafiki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  17. Cześć :)
    Chciałabym zamówić nagłówek...to moje pierwsze zamówienie więc z góry przepraszam jeśli o czymś zapomnę x
    HASŁO: spring rain
    O pomoc proszę szabloniarkę ROSEMOND

    Nagłówek chciałabym w ciemnych barwach. Granat,szarości :)
    Zayn Malik&Nina Dobrev

    Dodam dwa zdjęcia Niny,ponieważ nie wiem czy pierwsze nie będzie za małe x

    NINA
    1) http://25.media.tumblr.com/a12eecf7bf3bbe99c6dbcac9b31bcf06/tumblr_mrbq89WUxq1spkrzio4_500.png

    2)http://fc04.deviantart.net/fs71/f/2013/330/6/6/nina_dobrev_by_kataleya-d6vpqzr.jpg

    ZAYN

    http://auto.img.v4.skyrock.net/6400/87236400/pics/3177514553_1_10_BYYZuLsF.png

    Napis na nagłówku: Everything gonna be better. Only with you

    adres bloga: http://crushed-fanfiction.blogspot.com/

    BUTTON JUŻ DODANY :)
    kontakt --> twitter @rockmyhazza69 e-mail tina3799@gmail.com

    Z góry dziękuję za pomoc x
    Mam nadzieję że o niczym nie zapomniałam :D
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze zamawiamy pod najnowszą notką. (regulamin)
      Po drugie już przyjęłam zamówienie. (notka 1256 - 1259)
      Po trzecie nie przyjmuję zamówienie z One Direction (autorki)

      Usuń
    2. ok,przepraszam za kłopot :)

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon stworzyła Anusia. Credits: design-seeds, graphical-thoughts, css-tricks.