Witaj!

Znajdujesz się na najstarszej szabloniarni w blogosferze. Wszystko, co tutaj publikujemy jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby przed pobraniem zapoznać się z regulaminem. Jeśli potrzebujesz szablonu możesz przejrzeć naszą galerię, a jeżeli nie znajdziesz odpowiedniego możesz zamówić lub złożyć propozycję. Miłego przeglądania.

Zadaj nam pytanie!

7 listopada 2012

[518-519] Be an astronaut

* Venezuel * 21:13  * 7.11.2012r. * muzyka *

Cześć kochani. Nareszcie mam w swoim posiadaniu PhotoShop'a. Niby CS3, ale tak szczerze? Niewiele widzę zmian, naprawdę. No, ale - nieważna wersja, ważne to, że mogę dalej dla Was tworzyć. W szkole mam bieganie, więc dlatego tak mało ode mnie. Mimo wszystko, więcej postaram się dodać za kilka dni, jeśli złożycie jakieś zamówienia. ;) No, ale koniec mojego biadolenia - patrzcie, oceniajcie i zamawiajcie!

Zamówienie dla Sorridence
Css: .header {height: 816px}
Cały: 1050; Prawy: 265; Lewy: 265
Tło zewnętrze:#221B1C
Czcionki: #4A4138
Mam nadzieję, że sprostałam Twoim wymaganiom...

Nagłówek wolny
Tutaj pomyślałam, że gdyby ktoś prowadził bloga o Kristen, to może nie chciałby takiego nagłówka z mnóstwem stock'ów? Zobaczymy, czy komuś się przyda.

I jeszcze taka krótka informacja - jeśli ktoś, kto zamawiał u mnie wcześniej szablon, nadal chce, abym go wykonała, niech napisze pod tą notką. Wykonam je na dwie tury.
Oczywiście, że tak powiem - obecne - zamówienia również wykonam. Składajcie, a ja wybiorę z nich dwa.

credits: Carllton 

EDIT: Niestety, wykonam tylko zamówienie Viper. Zamówienie Gatito zostanie zaś dodane w środę.

21 komentarzy:

  1. Och, szablon bardzo mi się podoba, nie patrząc już nawet na to, że jest na nim mój kochany Larry :) Chociaż dół nagłówka już nie zachwyca mnie tak bardzo i nie za bardzo mi tu pasuje. Wnioskuję, że miał być on mroczny? Ostatnio coś dużo prac z tymi czaszkami, a one jak i zarówno te schody (?) zbyt mocno odcinają się od reszty. Oczywiście to jest tylko moje zdanie, a ja się zbytnio nie znam. Nagłówek też jest śliczny. Taki prosty, zwyczajny ale naprawdę mi się podoba, a Kristen bardzo ładnie na nim wyszła.
    Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę weny na kolejne prace :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne szablony. :) Naprawdę, strasznie mi się podobają. (: Chciałabym zamówić szablon.
    Hasło: Jesienny liść
    Autorka: Venezuel
    Blog: http://mylovemyheartisbreathing.blogspot.com/
    Wygląd: Chciałabym, aby na szablonie znajdował się Louis Tomlinson z zespołu One Direction i jakakolwiek dziewczyna o brązowych włosach. Naprawdę, co do niej zostawiam Ci wolną rękę, gdyż każde zdjęcie mnie zadowoli. Pragnę, by szablon utrzymany był w zimnych odcieniach, typu: biele, błękity, granaty, ew. turkus. Do tego może jakieś elementy typu książka, zegarek, kubek ze Starbucks'a, etc. Tu również daję Ci pełną swobodę. Nie miałabym nic przeciwko, aby na nagłówku znalazł się któryś z tych cytatów: "You'll never love yourself half as much as I love you", "Lie down with me and hold me in your arms", "I was made to keep your body warm but I'm cold as the wind blows so hold me in your arms".
    Mam nadzieję, iż wykonasz moje zamówienie, choć Cię do niczego nie zmuszam. (: Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówek jest robiony na podstawie instrukcji Carllton. Miała ją jeszcze na Onecie. Nie wiem tylko, po co dawałaś to samo tło .-. Mogłaś dać inne, nagłówek wtedy nie wyglądałby prawie identycznie, jak pierwowzór.
    Kristen ma uciętą rękę o.O' Tak w jednym miejscu się urywa. U tej mniejszej postaci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z tej instrukcji: http://img101.imageshack.us/img101/6904/sallyfeetutorial.png
      Tak naprawdę mogłaś napisać, że robiłaś według tego, ale w sumie... po to była instrukcja, żeby robiono na jej podstawie szablony.

      Usuń
    2. Nie rozumiem oburzenia z Twojej strony. Jest zamieszczony credit, więc... naprawdę nie rozumiem. Ręka jest "ucięta", ponieważ zdjęcie zostało tak wykonane. A, że wróciłam tu po przerwie, to trochę wypadłam z PS'a, więc chciałam się na czymś wzorować.

      Usuń
    3. Ale ja nie byłam ani trochę oburzona o.O' Po prostu zauważyłam, że robiłaś z tej instrukcji i tyle. A'propos ręki, po prostu wyraziłam swoje uwagi, co do szablonu. I tyle.

      Usuń
  4. Hasło: jesienny liść
    Zamawiam szablon u Venezuel na bloga los-angeles-high.blogspot.com
    Zdjęcia o takie:
    http://data.whicdn.com/images/41833020/tumblr_m7yezn5v3W1qfb46yo1_500_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/42690193/tumblr_md5y6dbHop1riquzlo1_500_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/42030169/frends_awsme_girl_sun_cool_photo-12a5341cb8136e2a2a8f9615b764abfc_h_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/41943719/tumblr_mcxuzgETpa1qhuv4io1_500_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/41976889/tumblr_mcypujzDb71r6sfkto1_500_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/11474605/tumblr_ley1miilJr1qb8a3ro1_500_large.jpg
    http://m.onet.pl/_m/ef2e77e237241ef373d2bb9ad02d308a,62,37.jpg
    http://data.whicdn.com/images/41102407/164522192607971035_IjupaRu0_c_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/13520497/tumblr_lp183xe0GV1qjfdxxo1_500_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/42693441/tumblr_mczo0xfJTl1rpgf8io1_1280_large.jpg

    Układ: trójkolumnowy
    Kolorstyka: kolorowo ^^ Zero szarości!
    Mój nick: PatryśkaLove
    Napis na nagłówku: Los Angeles High School

    PROSZĘ WYKONAJ MOJE ZAMÓWIENIE <333 BĘDĘ CI NAPRAWDĘ WDZIĘCZNA ^^ Po prostu bardzo go potrzebuj

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten drugi podoba mi się zdecydowanie bardziej, jest w jasnych kolorach, taki optymistyczny i wesoły. Zresztą, Kristen bardzo ładnie na nim wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesienny liść.
    Witam, chciałabym zamówić szablon u Anusi o tematyce potterowskiej(parnig Riddle-Gryffindor).
    Kolorystyka ma być mroczna, ciemna lub taka jak na tym szablonie:http://img442.imageshack.us/img442/6727/szbloncopy.png. Układ trójkolumnowy lub prawokolumnowy. Adres bloga to http://zdradzone-uczucia.blogspot.com.
    Chciałabym, by na nagłówku znajdował się cytat: Nie ma czegoś takiego jak dobro i zło, jest tylko władza i potęga.
    Wszelakie potrzebne zdjęcia znajdziesz pod tym linkiem:http://weheartit.com/kopuki
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamawiałam u Ciebie wcześniej szablon i byłabym Ci wdzięczna, gdybyś go wykonała :)
    [kwiat-spowity-mrokiem]

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę dziękuję za ten szablon. Jest naprawdę śliczny i taki jaki być powinien. Najbardziej podobają mi się te kolory - jakoś idealnie oddają nastrój tego opowiadania. Jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Robisz świetne szablony, wydaje mi się, ze to właśnie mój styl... A tak w ogóle to świetna muzyka do notki :D
    ***
    Jesienny liść
    Chciałaby prosić Venezuel o wykonanie szablonu ma bloga http://na-przekor-wszystkim.blogspot.com .
    No wiec chcę aby szablon był w szarościach i ciemnych zieleniach.
    Z tym zdjęciem, na którym jest Frida Gustavsson (jak masz wenę to możesz dodać też inne jej zdjęcia, ale żeby było to co podałam): http://3.bp.blogspot.com/_fma1_bCfbP8/TG1xQPH71mI/AAAAAAAAL3w/Ymoi4FpHHVY/s640/fridaaaa.png
    I żeby był cytat: "Nienawiść można uleczyć tylko miłością".
    Układ: prawokolumnowy
    Mój nick: Avada

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba są cudowne, pomimo tego, że nie przepadam za 1D. ;>
    Ale za to lubię Stewart, a szablon z nią jest na prawdę cudowny <3
    W pierwszym podobają mi się kolory i czaszki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Poprosze szablon z One direction, ale tak żeby troche wyróżniony był Zayn, szablon w jasnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to jest zamówienie to w ogóle nie przeczytałaś regulaminu, o którego czytanie nagminnie proszę. Nie przeczytanie regulaminu jest jednoznaczne z nieszanowaniem naszej pracy. Napisałam o tym dokładnie notkę wcześniej.
      Natomiast jeśli to jest propozycja to składa się ją w dziale "kącik propozycji" jak sama nazwa mówi. Więcej razy przypominać nie będę, jeśli to się powtórzy Twój komentarz z taką prośbą o szablon zostanie zignorowany. Nie kieruję tego tylko do Ciebie ale też do innych osób bo pisałam o tym już setki razy i z każdym kolejnym przypadkiem staje się to co raz to bardziej denerwujące.

      Usuń
    2. przepraszam, przepraszam, przepraszam. Nie przeczytałam regulaminu, przepraszam jeszcze raz.

      Usuń
    3. Więc :

      Adres : http://littlesweetpear.blogspot.com/
      Hasło : jesienny liść .
      Regulamin : Dodam button bloga jak już zmienie szablon :)
      Szabloniarka bez różnicy, chyba że naprawdę chcecie to wiedzieć to napiszcie w odpowiedzi :D
      Zamówienie : Poproszę szablon z One Direction, ale tak żeby w pewien sposób wyróżniony był Zayn. W kolorze jasnym brązowym, typu taki jaki jest na tym blogu . I tekst " I want to be loved by you "

      Jeszcze raz przepraszam, za komplikacje x

      Usuń
  12. Adres: www.harry-louis-1d-and-we.blogspot.com
    Hasło: Jesienny Liść
    Regulamin: Jesteście dodane do linków na blogu w "Blogi, które czytamy"
    Szabloniarka: Anusia
    Zamówienie: Cześć! Chciałybyśmy szblon z One Direction. Prosimy o umieszczenie na nim każdego z rozdziału Bohaterowie. Kolory do szablony prosimy o szary, srebrny, niebieski, czarny. Takie jak są na blogu. Chciałybyśmy także by na szblonie pojawiła się nazwa bloga: Shot me out of the sky. You"re my kryptonite. Naprawdę chciałabym napisać jaki układ, ale z przykrością chcę stwierdzić, że wogóle się na tym nie znam. Co do nicka, to jeśli się nie mylę i dobrze zastanawiam nad tym czym jest nick to Pani Stylinson. Na szablonie niech bedą liście, księżyc i błyskawice.

    My z góry chcemy podziękować i mamy nadzieję, że wykonasz nasz szablon! Błagamy( w tej chwili obie klękamy na kolana!!!)! Dla nas to bardzo ważne! Kochamy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aha i zapomniałyśmy jeszce dopisać, że chciałybyśmy by na szablonie pojawiły się katany, kunaje, shurikeny, sztylety... Bardzo przepraszamy za kłopot z tym drugim komentarzem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo potrzebuję szablonu na bloga.
    Hasło: Jesienny liść
    Szabloniarka: To na prawdę bez różnicy, bo wszystkie wykonane przez was szablony są fantastyczne.
    Regulamin: Dodam waszą reklamę na mim blogu w formie "Zdjęcia z informacjami"
    Zamówienie:
    Baro zależy mi na szablonie:
    Na zdjęciu nienaturalnego księżyca (http://tapety.joe.pl/na-pulpit/science-fiction/planety/nienaturalny-ksiezyc/),
    aby znalazło się zdjęcie Louisa (http://4.bp.blogspot.com/-jEVK_NCP374/T9z4XNFvxAI/AAAAAAAAAIc/PjTxg0cI7r4/s1600/556419_367298179991770_1586710286_n.jpg)

    oraz bohaterki opowiadania
    (http://www.photoblog.pl/reaally/126378276/co-podobna-do-effy.html)

    oczywiście szablon wykonany w kolorze czarno-białym :)
    Postacie niech znajdą się po obu stronach księżyca. Resztę oczywiście zostawiam wam, bo jesteście w tym najlepsze :)\

    BARDZO MI NA TYM ZALEŻY!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon stworzyła Anusia. Credits: design-seeds, graphical-thoughts, css-tricks.