Witaj!

Znajdujesz się na najstarszej szabloniarni w blogosferze. Wszystko, co tutaj publikujemy jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby przed pobraniem zapoznać się z regulaminem. Jeśli potrzebujesz szablonu możesz przejrzeć naszą galerię, a jeżeli nie znajdziesz odpowiedniego możesz zamówić lub złożyć propozycję. Miłego przeglądania.

Zadaj nam pytanie!

14 października 2012

[431-434] My life would suck without you

* Anusia * 14.10.2012 * 11:23 * muzyka *
 Jak widzicie znalazłam więcej czasu niż sama oczekiwałam, dlatego też mogłam trochę posiedzieć i porobić w Photoshopie. Ta notka nie zawiera ogromnej ilości szablonów, ale moim zdaniem są one przyzwoite. Jak widzicie zmieniłam główny szablon bo jesień zaczynała mnie dobijać, ta pogoda jest okropna, tym razem postawiłam na czerń i biel bo coraz bardziej zaczynają mi się szablony w takiej kolorystyce podobać, a po za tym rzadko mamy coś mrocznego na głównej.Dzisiaj notka tematyczna, wszystkie wolne szablony mają główny temat czyli pary.  Także to wszystko, co miałam do przekazania :)

Zamówienie dla Scarlett
Nagłówek, tło wewnętrzne
Cały: 1150, lewy: 220, prawy: 340
 CSS: .header {height: 470px}
Tło zewnętrzne #ecbf7c
Czcionki: #aa2730
Dla bloga o recenzjach książek więc w szablonie musiało być mnóstwo książek i papierów. 
Szablony wolne
Nagłówek, tło wewnętrzne
Cały: 1150, lewy: 240, prawy: 340
 CSS: .header {height: 570px}
Tło zewnętrzne #424242
Czcionki: #1e1e1e
Zdecydowany mój faworyt tej notki, uważam, że szablon naprawdę jest w porządku. 

 
Cały: 1150, lewy: 260, prawy: 340
 CSS: .header {height: 520px}
Tło zewnętrzne #d5eeee
Czcionki: #322d2d
Jakiś taki w innym stylu, ale chyba nie jest zły.

Nagłówek, tło wewnętrzne
Cały: 1150, lewy: 240, prawy: 340
 CSS: .header {height: 550px}
Tło zewnętrzne #3c3333
Czcionki: #cfc5b9
Tym razem Ginny i Draco, mało mamy szablonów z tą tematyką więc postanowiłam coś z tym zrobić.

Credit: 1 2 3 4 5
Miło jest mi oznajmić, ze nasza szabloniarnia została nominowana do Graphic Awards, więcej na ten temat znajdziecie TUTAJ. Dziękujemy za wszystkie głosy :)
Przyjmę jedno lub dwa zamówienia, zależy które mi się spodobają. Tak więc składajcie do woli.

19 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje zamówienie nie będzie brane pod uwagę, ponieważ złamałaś regulamin zamawiając u nas i w konkurencyjnej szabloniarni.

      Usuń
  2. Szablon jest naprawdę cudowny. Wyróżnia się spośród innych w notce, jest taki kolorowy :) Aż chce się pisać :) Dzięki i to wielkie. A co do reszty szablonów to najbardziej podobają mi się dwa ostatnie.
    Jeszcze raz wielkie dzięki. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Bardzo podobają mi się wasze prace i zastanawiałam się, czy Blode mogłaby wykonać szablon na mojego bloga: the-perfect-melody.blogspot.com? Ja sama niestety w temacie "grafika" jest kiepska, więc przydałaby mi się pomoc.

    jesienny liść
    Opowiadanie jest o Louisie i Harrym. Louis jest studentem filologii angielskiej (nosi okulary, jest cichy, nieśmiały). Harry pracuje w kawiarni "Mistletoe" i pewnego dnia Lou spotyka go i staje się on jego inspiracją do napisania wiersza. Poznają się w kawiarni i zaczyna między nimi iskrzyć. Zainspirowała mnie do tego piosenka Ed Sheerana "Kiss me", szczególnie ten cytat: "I'm falling for your eyes but they don't know me yet".
    Jeżeli chodzi o kolorystkę: akcja dzieje się w zimie, dokładnie podczas świąt, więc może jakieś cieplejsze by pasowały. Jakieś płatki śniegu albo oszroniona latarnia - ogólnie to co kojarzy się z Bożym narodzeniem.
    Jeżeli jeszcze czegokolwiek byś potrzebowała zostawiam mój numer GG: 6073721.
    Z góry dziękuję, jeżeli rozpatrzysz moją prośbę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny szablon z Annie i Liamem <33333

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesienny liść.
    Anusia, masz świetne szablony. :)
    Jeśli chodzi o mnie to chciałabym złożyć u Ciebie zamówienie na bloga http://bkk-szukajac-szczescia.blogspot.com
    Marzy mi się szablon z tym mężczyzną: http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/387267_260799167311225_1315085403_n.jpg. Oczywiście, może być inny przystojny blondyn, ale ten pasuje do mojego opowiadania idealnie. Do tego chciałabym też brunetkę z dość długimi, brązowymi włosami i zielonymi oczami, jeśli zdjęcie byłoby w kolorze. Chciałabym, żeby było zachęcająco, kolorystyka najlepiej czarno - morelowo, albo tak, żeby pasowało do siebie. Niestety nie znam się na grafice i nie wiem co do czego pasuje. Więc w kwestii barw - do wyboru, do koloru ;)
    No i cóż. W tle nagłówka proponuję Warszawę nocą i może jakieś kartki na wietrze, albo na przykład różę, czy może dalię? Ogólnie, żeby było nastrojowo, nieco smutno, ale w dobrym stylu.
    Ach, zapomniałabym o najważniejszym. Droga Anusiu. Chciałabym, żeby w nagłówku był napis "Kids believe in love. I am not kid..." :)
    Z góry dziękuję. Jeśli zechcesz przyjąć moją prośbę - w razie jakichś wątpliwości, czy problemów, pisz na GG: 3508343.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesienny liść.

    Chciałabym zamówić u Anusi szablon na bloga: http://true-love-forgive-all.blogspot.com/
    Kolorystyka mogłaby być kolorowa. Z Zaynem Malikiem.
    Napis: "It's too late to cry, too insecure to go on."
    Button już dodałam.
    Będę prze szczęśliwa jeśli go wykonasz.
    Na chwilę obecną pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się 2 szablon z wolnych. Kocham tą parę i świetnie dobrałaś ich zdjęcia. Piękny ten szablon. Naprawdę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć.
    Bardzo podobają mi się szablony, które wykonujecie, dlatego chciałabym jeden zamówić. Hasło: jesienny liść

    Chciałabym żeby szablon był w jasnych kolorach, stonowanych. Nie lubię niebieskiego, zielonego. Wolałabym, żeby były to beże, brązy, takie spokojne kolory.
    Blog będzie o literaturze, sztuce, teatrze, o wszystkim w sumie. Mam pewne obrazki, które mogłyby pomóc: http://i48.tinypic.com/5511j5.jpg
    http://i49.tinypic.com/2agk9qg.jpg
    http://i49.tinypic.com/2nsnx91.jpg
    Możesz któryś z nich użyć, bo moim zdaniem są bardzo ładne. Chciałabym, żeby wyglądało to schludnie i nie było takiego przepychu.
    Nie wiem kiedy posty pojawią się na blogu, ale już dałam na stronę główną wasz adres, jak wstawię szablon, to zrobię specjalną zakładkę o Was.

    Adres bloga mojego: http://marionetka-literacka.blogspot.com/

    Pozdrawiam,
    marionetka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej:)
    Macie bardzo fajne szablony i chciałabym zamówić u Anusi jeden :D
    Chciałabym, aby znalazły się w nim trzy rzeczy: fragment Hogwartu, albo coś charakterystycznego dla niego(korytarz, herb, most, wieża, cokolwiek), fragment plaży, tutaj podam przykładowe obrazy, nic jednak nie narzucam, może znajdziesz lepsze :)
    http://locuraviajes.com/blog/wp-content/uploads/2006/11/roquebo3.jpg
    lub
    http://el-hierro.kanaryjskiewyspy.pl/galeria/el_hierro02.jpg
    lub
    http://www.turismodecanarias.com/Galerias/img/galeria/descargas-alta-resolucion-HR-/EL-HIERRO-PISCINAS-DE-LA_MACETA-HR.jpg
    Zamiast morza, może być fragment błękitnego nieba. Trzecim elementem który jest nad wyraz konieczny to wizerunek tej oto aktorki:
    http://www.ciacha.net/im/3/8879/z8879673X.jpg
    Co do kolorystyki to nie chciałabym tutaj czarnego czy szarego, ale jaskrawe kolory też odpadają. Najbardziej bym się przychylała ku kremowo-beżowo-brązowych odcieniach :D
    Hasło: jesienny liść
    Adres: wszystko-za-wszystko.blogspot.com
    Z góry dziękuję :D
    I pozdrawiam całą ekipę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam jeszcze, a zapomniałam to zrobić ostatnio żeby znalazł się tam fajny cytat :) i czcionka była jakaś ciekawa, ale raczej nie typowo prosta.
      Jeszcze raz dziękuję i przepraszam za zamieszanie :D

      Usuń
  12. Tak więc powracam z kolejnym zamówieniem, tym razem na dark-visions.blogspot.com
    Jesienny liść
    Prosiłabym Ciebie, Anusiu o jego wykonanie.
    Jest to blog z opowiadaniem związanym z czarownicami. Prosiłabym o umieszczenie tam dziewczyny w rudych włosach (najlepiej gdyby była to Ebba Zingmark), starej księgi (najlepiej takiej do połowy rozwalającej się, czy coś), jakiegoś ciemnego pokoju (piwnicy, strychu, cokolwiek) i jakiegoś chłopaka, to już pozostawiam do Twojej dyspozycji, byleby był przystojny, chyba, że nie będzie pasował to możesz go "wyrzucić" :) Co do kolorystyki to nie za jasno, nie za ciemno, coś pasującego do klimatu czarownic. Cała reszta jest do Twojej dyspozycji. Mam nadzieję, że nie jestem jakoś bardzo wymagająca :) Jakbyś miała jakieś wątpliwości, czy coś, to pisz na GG.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciała bym zamówić szablon. Chyba nie będzie to zbyt duży problem?
    Blog startuje, jeśli będziesz chciała mogę dodać prolog, może to Ci ułatwi.

    Nick: Anusia
    Hasło:"jesienny liść"
    Adres bloga:
    http://megan-winhtrow.blogspot.com/

    Zdjęcia:
    Zawsze mam z tym problem. Najchętniej to bym chciała jakiegoś Wilka albo jakąś kobietę. Oj tak,tak wilka: http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/525043_3353494451247_1079705840_n.jpg ( najlepiej samego) i jakieś tło : http://farm3.static.flickr.com/2059/2062256065_cce71fa19f.jpg

    Kolorystyka i układ szablonu:
    Bardzo lubię jak szabloniarki robią to same, ale oczywiście jestem od dawania pomysłu. Bardzo lubie ciemne kolory oprócz czarnego... Więc niebieski/granatowy lub szary jest zawsze mile widziany. Jeśli chodzi o cytat to: "And where do I start
    , the past and the chase, You hunted me down,Like a wolf, a predator"
    Najbardziej bym się cieszyła z trzech kolumn, ale dwoma nie pogardzę. Z góry dziękuję jeśli weźmiesz to pod uwagę. ^^( Napisałam to aż w 3 notkach. *^*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pobrałam szablon z Dramione na bloga http://christmasballl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pobrałam szablon z dramione na draconca.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon stworzyła Anusia. Credits: design-seeds, graphical-thoughts, css-tricks.