Witaj!

Znajdujesz się na najstarszej szabloniarni w blogosferze. Wszystko, co tutaj publikujemy jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby przed pobraniem zapoznać się z regulaminem. Jeśli potrzebujesz szablonu możesz przejrzeć naszą galerię, a jeżeli nie znajdziesz odpowiedniego możesz zamówić lub złożyć propozycję. Miłego przeglądania.

Zadaj nam pytanie!

22 sierpnia 2012

[388-390] Just lose yourself

* Nefrateve * 21.08.12 * 15:00 * muzyka *
Dzisiaj mam dla Was dwa zamówienia oraz jeden szablon wolny. Wiem, że to niewiele, ale mam jakąś blokadę, jak na złość, akurat kiedy jestem na stażu.
Chcę serdecznie i po stokroć przeprosić fabregasek., ale nie jestem w stanie wykonać Twego zamówienia. Próbowałam, kombinowałam, robiłam wszystko by mi się udało, ale niestety nie. Wybacz mi i przepraszam, że Cię wcześniej o tym nie poinformowałam, ale dopiero dzisiaj zdałam sobie sprawę, że już naprawdę nic nie wskuram z Twoim zamówieniem.
Zamówienie dla Aivalar
Układ: Trój kolumnowy
Cały: 1031 Lewy: 180 Prawy: 290
CSS: .header {height: 450px}
Tło zewnętrzne: dad1b3
Czcionka: ebe7c2
Hm, nie jestem pod wrażeniem swej pracy, wybacz, że mi nie wyszedł.
Zamówienie dla rosmaneczka
Tło: 5d2f1c
Sugerowana czcionka: 9e5d42
Jakimś cudem podoba mi się.
Szablon wolny:
Układ: prawo kolumnowy
Tło wewnętrzne
Cały: 911 Prawy: 280
CSS: .header {height: 400px}
Tło zewnętrzne: 494e73
Czcionka: 3f4468
Wyjątkowo podoba mi się.
Krótka notka, w dodatku beznadziejna. Oj, coś czuję, że nie przejdę tego stażu.
Limit zamówień: 3
Wybiorę te, które mi się spodobają. 25 sierpnia wyjeżdżam i wracam dopiero 30. To tak dla tych, którym spieszy się z zamówieniem.
Adios!
EDIT: Wykonam zamówienie dla little destruction oraz Brian Ways.

13 komentarzy:

  1. Ten ostatni fajny :) Pierwszy też, tylko ta dziewczyna trochę taka dziwna xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, cudowne prace! Masz naprawdę wielki talent. Ogólnie, gdy przejrzałam, to wszystkie są świetne. :)
    Jeśli mogę spytać, to w jakim programie robisz te dzieła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło. Wszystko robię w Photoshopie CS5 :)

      Usuń
    2. Zazdroszczę posiadania. Ja kiedyś męczyłam się z crackiem, ale mi nie wyszło.. ;/

      Usuń
  3. Jest mi przykro, ale okej, rozumiem. Nic się nie stało. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie jesteś na mnie bardzo zła, jeszcze raz przepraszam :)

      Usuń
    2. Nie ma za co. Może przesadziłam z tym zamówieniem. : )

      Usuń
  4. Link został dodany w zakładce "about". Z góry przepraszam za kłopot ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach lata, Spróbuję zamowić, może bedę miała trochę szczęścia :) W takim razie chciałabym zamówić szablon na bloga recklessxrelentless.blogspot.com Chciałabym aby znajdowali się tam chłopcy z zespołu Asking Alexandria albo tylko jeden z nich ( np Ben Bruce, albo James Cassells) Chciałabym aby na nagłowku nie znajdowały się żadne kwieciste dodatki tylko np w tle zdjęcie jakiegoś klubu, jakiegoś alkoholu czy czegoś takiego. ( chociaż to też nie jest wcale konieczne) Nie wiem czy wolisz użyc wybranych przez siebie zdjęc, czy mogę wkleić swoj link. Jesli tak to porosiłabym nagłowek z tymi ciemnymi zdjęciami 9 rząd od dołu https://www.facebook.com/media/set/?set=a.172069319496091.27911.167026626667027&type=3 dla uścislenia od tego w prawo https://www.facebook.com/photo.php?fbid=283670295002659&set=a.172069319496091.27911.167026626667027&type=3 Poprosiłabym także o cytat " wciąż chciałbym coś ustalić na własną rękę, marnując swoje życie"

    Jeśli zdecydujesz się wykonać moje zamówienie, bedzie mi naprawdę bardzo miło. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę wspaniałe szablony! Łącznie z tym na głównej ;)
    Jeśli można, to chciałabym propozycję dodać. A mianowicie, czy dałoby się wykonać jakieś mroczne szablony? Ostatnio nigdzie nie można ich znaleźć... Jakieś najlepiej krwawe i supermroczne ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj kochana.
    Owszem zamówiłam gdyż nie sądziłam że tak szybko doczekam się nagłówka u Ciebie.
    Podoba mi się bardzo i że ja często zmieniam nagłówki więc na pewno go wykorzystam.
    dziękuje bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za wykonanie szablonu! Jestem z niego zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon stworzyła Anusia. Credits: design-seeds, graphical-thoughts, css-tricks.