Witaj!

Znajdujesz się na najstarszej szabloniarni w blogosferze. Wszystko, co tutaj publikujemy jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby przed pobraniem zapoznać się z regulaminem. Jeśli potrzebujesz szablonu możesz przejrzeć naszą galerię, a jeżeli nie znajdziesz odpowiedniego możesz zamówić lub złożyć propozycję. Miłego przeglądania.

Zadaj nam pytanie!

12 sierpnia 2012

[352-358] Never try to be perfect

* Nefrateve * 11.08.2012 * 22:37 * muzyka *
Witam wszystkich serdecznie! Jestem Nefrateve, nowa szabloniarka na stażu. Mam nadzieję, że zostanę miło przyjęta na Szablonownicy. Liczę na krytykę i rady z Waszej strony, przecież uczymy się przez całe życie, co stwierdzam z bólem serca ;). Coś nie mam dzisiaj weny na długie i nudne przemowy, więc przejdę już do rzeczy i oddam parę szablonów.
Zamówienie dla Qinsia
Układ: prawo kolumnowy
Cały: 912 Prawy: 300
CSS: .header {height:500px}
Tło zewnętrzne: 818584
Czcionka: 8f9190
Znasz moje zdanie na temat tego szablonu :D

Układ: Trój kolumnowy
Cały: 1032 Lewy: 170 Prawy: 310
CSS: .header {height:520px}
Tło zewnętrzne: aa9984
Czcionka: e6dfd7
Chyba najbardziej podoba mi się z tej notki, przyznam nieskromnym zdaniem, że mi się udał :).

Układ: trój kolumnowy
Cały: 1032 Lewy: 170 Prawy: 270
CSS: .header {height:429px}
Tło zewnętrzne: 8ba36f
Czcionka: 849a67 lub e5ded6
Zdania są podzielone, mi się tak sobie podoba, ale zły nie jest.

Układ: trój kolumnowy
Cały: 1032 Lewy: 166 Prawy: 310
CSS: .header {height:417px}
Tło zewnętrzne: ad9b87
Czcionka: 9b8167
Zrobiony jeszcze na poprzednią szabloniarnię, nie wyszedł mi tak znowu źle, dlatego postanowiłam go dodać.

Układ: trój kolumnowy
Cały: 1032 Lewy: 166 Prawy: 310
CSS: .header {height:500px}
Tło zewnętrzne: b6ab8a
Czcionka: ac9468
Również wykonany na inną szabloniarnię, spodobał mi się.

Układ: trój kolumnowy
Cały: 1032 Lewy: 167/6 Prawy: 300
CSS: .header {height:485px}
Tło zewnętrzne: b8aeaa
Czcionka: e5ded6
Hmmm...

Podoba mi się :) .

Credits: deviantart.com, carllton.blog.onet.pl/deviantart.com, dafont.com , lav987.deviantart.com etc.
Limit zamówień: zamawiajcie ile chcecie, prawdopodobnie wybiorę większość :)
PS. Zauważyłam, że do wszystkich podglądów wkradł się błąd przy numerze notki, przepraszam za to.
Adios!
EDIT: Wykonam oba zamówienia pod notką.

15 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za przepiękny szablon :)
    ty też znasz moje zdanie i się z Tobą nie zgadzam, że jest brzydki ;)
    już zabieram się za wstawienie go na sój blog, dziękuje jeszcze raz ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach lata. Chciałabym zamówić szablon na bloga http://potluczone-serce.blogspot.com. Szczególnych wymagań nie mam; pragnę, aby w nagłówku znalazł się Chad Murray a także jakaś czarnowłosa dziewczyna, możesz też wybrać między tymi dwoma postaciami i umieścić tylko jedną. Jeśli chodzi o dziewczynę, być może znajdę kogoś pasującego i wówczas podrzucę jakieś zdjęcia. Chciałabym żeby kolorystyka nie była zbyt ciemna, mroczna, wolałabym raczej coś pastelowego. W nagłówku może być cytat "Słuchaj po prostu głosu swojego serca. Ono wie wszystko" lub po prostu "Potłuczone serce", co jest tytułem opowiadania. Resztę pozostawiam w Twoich rękach - to nie ja tworzę szablony, Ty z pewnością wiesz najlepiej, co będzie pasować. :)
    Z góry dziękuję. Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby co, znalazłam dziewczynę, która by się nadawała, aczkolwiek nie wiem, czy zdjęcia się przydadzą:

      http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2011/191/2/8/28ea27cd1bfbc7bda5da7cf5ae208e3b-d2cohyi.jpg

      http://fc00.deviantart.net/fs70/f/2011/191/f/0/f029defc74bede3264ab0bce6b1bb762-d2coi61.jpg

      http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2011/191/9/7/970147a196a69c8fc983b97f81f30e01-d2cogl4.jpg

      http://fc00.deviantart.net/fs70/f/2011/191/0/3/03f427643a75a8ab4ad226de4c1b6a11-d2cog8b.jpg

      http://fc08.deviantart.net/fs71/f/2011/191/e/c/ecee5094d5edd89ff3ad005979ed86af-d3bncrm.jpg

      http://fc07.deviantart.net/fs70/f/2010/289/2/d/colorful_by_selfoblivion-d30wxcn.png

      http://fc03.deviantart.net/fs71/f/2011/191/3/b/3b2fcb789e353f39779ce493c4abbb02-d2cohvn.jpg

      Oczywiście zrozumiem, jeśli nie zechcesz z nich skorzystać :)

      Usuń
  3. Szablony dość dobre, przedostatni świetny, uwielbiam tą delikatność. Ale powinnaś popracować nad podpisywaniem swoich prac. Ten napis Nefrateve trochę psuje efekt. powinien być delikatniejszy, mniejszy .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni to mój faworyt ^^ Zgadzam się z Anonimem! Twój podpis powinien być mniej widoczny :)
    Mam teraz pytanie. Nie ważne kto odpowie. Czy wiecie może jak zrobić obrazki odsyłające do poszczególnych stron? Mam tutaj bloga i nie wiem jak to zrobić. Chodzi mi o to, że w stronie/zakładce "Bohaterowie" klikając na obrazek z imieniem wchodzisz do pełnego opisu postaci bez robienia dodatkowych blogów. Prosiłabym o instrukcję krok po kroczku, albo skierowanie mnie do osoby, która ma o tym pojęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbuję, może mi się poszczęści.
    - zapach lata
    Chciałabym złożyć zamówienie na bloga: http://is-breathing-for-this-moment.blogspot.com/ , oczywiście wasz button już jest wstawiony u mnie w linkach.
    Chciałabym go zamówić u Ciebie, Nefrateve.
    Co do szablonu to preferuję układ trój kolumnowy, tak by i w lewej i prawej kolumnie mogłabym wstawić cokolwiek, ale zrób według swojego uznania, jak lepiej by Ci pasowało. Tylko proszę Cię, nie dawaj menu w pasku górnym. Kolorystyka: chciałabym, żeby szablon nie był jednolitego koloru, jak teraz mam na swoim blogu. Bardzo mi się podobają kolory z ostatniego nagłówka w tej notce (http://funkyimg.com/u2/1982/333/527537im_trying_1_.png) są cudowne! Zakochałam się w nich i nie pogniewałabym się gdybyś mój szablon wykonała w takich kolorach. Zdjęcia: https://picasaweb.google.com/114792898527149289762/NaSzablon?authkey=Gv1sRgCOiAyKKf_ZeSUg - są tu zdjęcia które bym chciała, żebyś użyła, mały kłopot, bo zdjęcia są małe, ale mam nadzieję, że nie będzie Ci to przeszkadzało. Na pierwszym planie mogłaby być dziewczyna i duża postać chłopaka i w tle jakoś wmieszane drugie zdjęcie jego, myślę że wiesz o co mi chodzi. Napis na nagłówku, taki większy: "Pytasz czy miał wady? Setki" i mniejszy: "I don't think I can stay sitting around while you're hurting babe"
    To by było chyba na tyle.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę weny, oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na przyszłość postaram się robić te podpisy mało widoczne :) Tylko że sama teraz zauważyłam, że na wszystkich nagłówkach (nie całych szablonach) tego podpisu nie ma, bo cięłam szablon zanim dodałam swój napis, więc tak czy siak go nie ma xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, myślałam, że skoro zamówienie składa się pod Twoją notką, to będzie logiczne, że kieruję je do Ciebie. Tak, Nefrateve, bardzo proszę o szablon ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. O, nowa szabloniarka? ;) Już na pierwszy rzut oka widać, że twoje prace utrzymane są w bardzo subtelnym klimacie. Zdecydowanie faworytami dla mnie z tej notki to szablon przedostatni oraz trzeci.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach lata.
    Witam, chciałabym złożyć zamówienie na mojego bloga: http://wswitleksiezyca.blogspot.com/
    Na szablonie ma znaleźć się na pierwszym planie Candice Accola:
    http://images2.fanpop.com/image/photos/11300000/Candice-Accola-Photoshoots-the-vampire-diaries-tv-show-11350325-600-400.jpg
    lub
    http://1.bp.blogspot.com/_K-rfDLmuhtI/TSZPJ51LvLI/AAAAAAAADxk/troLSsxzVP8/s1600/rtyuikgfghjk.jpg
    lub
    http://images5.fanpop.com/image/photos/28200000/Candice-Accola-New-Photoshoot-candice-accola-28247498-376-561.jpg
    Na drugim planie ma znajdować się las, a w nim dwa wilki:
    http://www.billybear4kids.com/animal/whose-toes/wolf/WolfStanding.jpg
    i
    http://3.bp.blogspot.com/-5Y6HmbyQTiE/TZ3ZqZxrHaI/AAAAAAAACKc/MEo7bt8Gj3I/s1600/Morning_Howl%252C_Howling_Wolf.jpg
    Szablon może mieć ogólny mroczny i tajemniczy nastrój.
    Kolory? Hmm... najlepiej szablon w kolorze sepii, bądź czarno biały.
    Napis:
    You can choose what stays and what fades away.
    Możesz również umieścić tam tytuł mojego bloga: "In the Moonlight", to akurat zależy od twojej wizji.
    Mam nadzieję, że wszystko dobrze opisałam i wybierzesz akurat to zamówienie do wykonania.
    Pozdrawiam, moonlight.

    OdpowiedzUsuń
  12. hej, nie znam się za bardzo na waszym blogu, więc chciałabym się upewnic. Czy moje zamówienie z postu [347-351] zostanie wykonane? Bardzo bym prosiła o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach lata.
    Witam serdecznie.
    Chciałabym złożyć zamówienie na nagłówek z draconem i Ginny.
    Mam nadzieje, że zamówienie Ciebie zainteresuje.
    do nagłówka prosiłabym o cytat:
    "ludzie są bezradni wobec losu. są ofiarami czasu i własnych uczuć"
    nagłówek raczej w ciemnych kolorach.
    możesz również dopasować tło jeśli dasz radę ale tak bym mogła dodawać strony na górze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Co to za dziewczyna z przedostatniego nagłówka? :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon stworzyła Anusia. Credits: design-seeds, graphical-thoughts, css-tricks.